تصاویر و ظرفیت باتری های گلکسی زد فلیپ ۴ فاش شد - تکفارس 
تصاویر و ظرفیت باتری های گلکسی زد فلیپ ۴ فاش شد - تکفارس 

تصاویر و ظرفیت باتری های گلکسی زد فلیپ ۴ فاش شد

مهدی حلوائی
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - 17:27
گلکسی زد فلیپ 4

در حالی که گمانه‌زنی‌های قبلی به افزایش نه‌چندان زیاد عمر باتری گلکسی زد فلیپ ۴ نسبت به زد فلیپ ۳ اشاره داشتند اما اطلاعات افشاشده‌ی جدید چنین چیزی را نشان نمی‌دهد.

امروز تصاویری از باتری‌های گوشی گلکسی زد فلیپ ۴ منتشر شد که می‌توانید آن‌ها را در ادامه مشاهده کنید. این دو باتری‌ توسط شرکت سامسونگ SDI طراحی شده و ظرفیت یکی از آن‌ها ۲۵۵۵ میلی‌آمپرساعت و طرفیت دیگری نیز ۱۰۴۰ میلی‌آمپرساعت است. از این رو، ظرفیت کلی باتری‌ گلکسی زد فلیپ ۴ به‌طور دقیق ۳۳۵۹ میلی‌آمپرساعت است اما احتمالاً سامسونگ برچسب ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساتی روی آن خواهد زد. این یعنی ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ ۴ حدود ۱۲ درصد (۴۰۰ میلی‌آمپرساعت) بیشتر از زد فلیپ ۳ خواهد بود.

بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، سرعت شارژ باتری گلکسی زد فلیپ ۴ نیز نسبت به گذشته افزایش خواهد یافت و این گوشی همانند گلکسی S22 از شارژ ۲۵ واتی بهره خواهد برد. برای مقایسه، گلکسی زد فلیپ ۳ از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که نسل جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ در ماه آینده‌ی میلادی معرفی شوند.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری گلکسی زد سامسونگ چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه قابلیت‌هایی را به نسل جدید این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید