تیک تاک می خواهد کاربران وقت کمتری را در این شبکه اجتماعی صرف کنند - تکفارس 
تیک تاک می خواهد کاربران وقت کمتری را در این شبکه اجتماعی صرف کنند - تکفارس 

تیک تاک می خواهد کاربران وقت کمتری را در این شبکه اجتماعی صرف کنند

افشین نوری
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - 22:31
TikTok Notes

تیک تاک از کاربران خود خواسته است که وقت زیادی را پای این شبکه اجتماعی تلف نکنند و به کارهای دیگرشان برسند. تیک تاک گفته است که کاربران می‌توانند با استفاده از ابزار جدید این شبکه اجتماعی، محدودیت‌هایی را برای مدت‌زمان نمایشگر تنظیم کنند و در طی چند هفته به این شرایط عادت کنند.

این کار باعث خواهد شد تا آن‌ها کمتر به تیک تاک سر بزنند. اکثر کاربران تیک تاک بین ۱۳ تا ۱۷ سال سن دارند و حالا آن‌ها خواهند توانست با ابزار جدید محدودیت زمانی نمایشگر، بعد از ۱۰۰ دقیقه کار با این شبکه اجتماعی در روز، یادآوری لازم  برای خارج شدن از تیک تاک را دریافت کنند.

 طبق یک تحقیق، کاربران جوان تیک تاک اتفاقا از ابزارهای داخلی این پلتفرم برای یادآوری  استقبال خواهند کرد. آن‌ها با استفاده از این ابزار خواهند توانست زمان خود را مدیریت کنند و همچنین می‌توانند از این طریق احساس کنند که بر تجربه آنلاین خود کنترل کافی دارند‌.

تیک تاک اخیرا گفته است که با افراد متخصص در حوزه‌های مختلف برای توسعه ابزارهای بیشتر برای پلتفرم خود همکاری خواهد کرد. این شبکه اجتماعی در حال حاضر پردانلودترین اپلیکیشن در سه ماهه اول ۲۰۲۲ بوده است و بنابراین لازم است که کاربران بتوانند زمان سپری شده در آن را با استفاده از ابزارهای داخلی خود آن مدیریت کنند‌.

تیک تاک تاکنون قابلیت‌های متعددی برای بهبود پلتفرم خود ارائه کرده است و اخیرا مدت‌زمان ویدیوهای خود را‌ ابتدا از ۶۰ به ۱۸۰ ثانیه و سپس از ۱۸۰ ثانیه به ۳ دقیقه افزایش داده است. حالا این پلتفرم بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. ‌

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم ابزار جدید تیک تاک برای کاهش مدت‌زمان سپری شده در آن چه تاثیری روی رفتار کاربران خواهد داشت. 

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید