نسخه تلگرام پریمیوم آخر این ماه با قابلیت های پولی عرضه می شود - تکفارس 
نسخه تلگرام پریمیوم آخر این ماه با قابلیت های پولی عرضه می شود - تکفارس 

نسخه تلگرام پریمیوم آخر این ماه با قابلیت های پولی عرضه می شود

افشین نوری
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - 09:12
تلگرام

تلگرام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی در دنیاست و ماه گذشته شایعاتی درباره پولی شدن این پلتفرم وجود داشت. حالا به نظر می‌رسد که این شایعات درست بوده‌اند و پاول دورف مدیرعامل تلگرام نیز امروز این خبر را تائید کرده است. 

نسخه پولی تلگرام، Telegram Premium نام خواهد داشت و ظاهرا تا قبل از پایان ماه جاری عرضه خواهد شد. البته کاربران تلگرام نباید نگران باشند چراکه قابلیت‌هایی که هم‌اکنون رایگان هستند همچنان رایگان باقی خواهند ماند و تلگرام حتی قصد دارد قابلیت‌های رایگان دیگری نیز به پلتفرم خود اضافه کند. 

پاول دورف گفته است که نسخه تلگرام پریمیوم قابلیت‌های اضافه‌تری را ارائه خواهد کرد و سرعت آن نیز بالاتر خواهد بود. ضمنا قابلیت‌های جدید تلگرام ابتدا برای این نسخه عرضه خواهند شد و کسانی که قصد امتحان کردن این قابلیت‌ها را داشته باشند می‌توانند با پرداخت هزینه اشتراک تلگرام پریمیوم از آن‌ها استفاده کنند. 

برخی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد نسخه پولی تلگرام شامل امکان مشاهده فایل‌های با سایز بزرگتر و استیکرها و ری‌اکشن‌های مخصوص خواهد بود. دورف همچنین گفته است که ‌کسب‌وکار تبلیغات این شرکت در کانال‌های تلگرامی موفقیت‌آمیز بوده است و درآمدهای ناشی از آن فراتر از حد انتظار بوده‌اند. با این حال، او معتقد است که درآمدهای این شرکت باید از طریق کاربران تامین شود و نه از راه تبلیغات. این کار باعث خواهد شد تا کاربران در اولویت باشند و بازخوردهای آن‌ها موردتوجه قرار گیرند‌.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم نسخه پولی تلگرام پریمیوم تا چه حد خواهد توانست در جذب کاربران موفق باشد.

نظر شما درباره این اقدام تلگرام چیست؟

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.