تصاویر واقعی شیائومی ۱۲ اولترا برای اولین بار فاش شد - تکفارس 
تصاویر واقعی شیائومی ۱۲ اولترا برای اولین بار فاش شد - تکفارس 

تصاویر واقعی شیائومی ۱۲ اولترا برای اولین بار فاش شد

افشین نوری
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - 16:20
شیائومی ۱۲ اولترا

شیائومی قرار است به‌زودی از گوشی شیائومی ۱۲ اولترا رونمایی کند ‌و هم‌اکنون در مرحله نهایی طراحی آن است. تاکنون رندرهای زیادی از این‌گوشی پرچمدار فاش شده است، اما حالا اولین تصاویر واقعی آن لو رفته است که در ادامه ملاحظه می‌کنید.‌

شیائومی ۱۲ اولترا

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، شیائومی ۱۲ اولترا از هول پانچ مرکزی برای دوربین سلفی خود استفاده خواهد کرد و در پنل پشت نیز از یک ماژول دوربین بسیار بزرگ بهره خواهد برد. این ماژول تقریبا یک‌سوم فضای پشت گوشی را اشغال کرده است و ۳ دوربین و چند سنسور در داخل آن وجود خواهد داشت. برند لایکا نیز در کنار این دوربین‌ها خودنمایی می‌کند که‌ درنهایت باعث زیبایی کل این مجموعه در داخل پنل سرامیکی سفیدرنگ شیائومی ۱۲ اولترا خواهد شد.

شیائومی ۱۲ اولترا

براساس شایعات موجود، دوربین این گوشی قویترین دوربین‌ موجود در بین گوشی‌های اندرویدی خواهد بود و حتی لی جون رئیس شیائومی گفته است که شیائومی ۱۲ اولترا با دوربین بسیار قدرتمند خود جایگاه این شرکت را در بازار موبایل ارتقا خواهد بخشید.

اکر گزارش‌های قبلی صحت داشته باشند، شیائومی احتمالا این گوشی را در ماه جولای معرفی خواهد کرد. شیائومی ۱۲ اولترا علاوه بر بخش دوربین در بخش‌های دیگری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. برای مثال می‌توانیم به فناوری شارژ ۱۲۰ واتی آن اشاره کنیم که باتری ۴۸۶۰ میلی‌آمپرساعتی آن را در عرض چند دقیقه شارژ خواهد کرد. این گوشی همچنین از یک تراشه کمکی جدید به نام Surge P1 برای بهبود عملکرد پردازنده خود استفاده خواهد کرد.

در هر حال باید صبر کنیم و ببینیم این گوشی در نهایت با چه طراحی و ‌مشخصاتی معرفی می‌شود. نظر شما درباره اولین تصاویر این گوشی چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید