نسخه بتا ۳ اندروید ۱۳ عرضه شد - تکفارس 
نسخه بتا ۳ اندروید ۱۳ عرضه شد - تکفارس 

نسخه بتا ۳ اندروید ۱۳ عرضه شد

افشین نوری
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - 10:20
اندروید 13

گوگل امروز نسخه بتا ۳ اندروید ۱۳ را برای گوشی‌های پیکسل عرضه کرد. ‌این شرکت ماه گذشته نسخه بتا ۲ را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرده بود و حالا طبق برنامه‌ریزی قبلی که نمودار آن را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید نسخه بهبودیافته آن را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است. 

طبق این نمودار، گوگل در ماه جولای نیز یک نسخه بتا عرضه خواهد کرد و بعد از آن خود را برای عرضه نسخه نهایی اندروید ۱۳ در پاییز امسال آماده خواهد کرد. 

اندروید ۱۳

در نسخه بتا ۳ اندروید ۱۳ پایداری سیستم‌ عامل به میزان قابل‌توجهی تامین شده است و و یکی از آپدیت‌های مهم برای توسعه‌دهندگان است. حالا این توسعه‌دهندگان می‌توانند با اطمینان بیشتری شروع به کار روی سازگاری اپلیکیشن خود با اندروید ۱۳ بکنند و هیچ نگرانی از تغییرات اضافه دیگری در این سیستم عامل را نداشته باشند. 

گوگل در اندروید ۱۳ تمرکز خود را روی امنیت و حریم خصوصی گذاشته است و همچنین پشتیبانی بهتری از تبلت‌ها و نمایشگرهای بزرگتر خواهد کرد. قابلیت‌های دیگری مثل مجوز نوتیفیکیشن‌ها، بازطراحی آیکون‌ها، پشتیبانی از زبان‌های مختلف برای اپلیکیشن‌ها و همچنین پشتیبانی از Bluetooth LE Audio، ویدیو HDR و اتصال MIDI 2.0 نیز برای آن ارائه شده‌اند.

اکر شما هم قصد امتحان کردن نسخه بتا ۳ اندروید ۱۳ را دارید می‌توانید در وب‌سایت کوکل ثبت‌نام کنید و سپس به‌طور خودکار آپدیت مذکور را دریافت خواهید کرد. 

منبع: Gsmarena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید