تیزر معرفی ویژگی‌های iOS 16 اپل [تماشا کنید] - تکفارس 
تیزر معرفی ویژگی‌های iOS 16 اپل [تماشا کنید] - تکفارس 

تیزر معرفی ویژگی‌های iOS 16 اپل [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - 18:00
ios 16 apple

اپل در رویداد WWDC 2022 سیستم عامل iOS 16 را معرفی کرد. این آپدیت تغییرات زیادی برای صفحه لاک، پیام‌ها، ایمیل، آی‌کلود، کیف‌پول‌ها، حریم خصوصی و بخش‌های دیگر آورده است.

آپدیت iOS 16 بیشترین تمرکز خود را روی صفحه لاک گذاشته است و نه تنها امکان شخصی‌سازی آن بیشتر شده بلکه اطلاعات زیادی را نمایش خواهد داد. به این شما بدون اینکه نیازی به مراجعه به ویجت‌ها داشته باشید قادر به مشاهده اطلاعات مفیدی مثل آب و هوا، تقویم، اطلاعات تناسب اندام و موارد دیگر خواهید بود. 

قابلیت‌های شخصی‌سازی جدیدی ارائه شده است که می‌توان به والپیپرهای پویا و فونت‌های مختلف برای نمایش اطلاعات و زمان در صفحه‌نمایش اشاره کرد. صفحه لاک جدید، شامل بیش از یک پیکره‌بندی سفارشی برای سازگاری با زندگی روزمره کاربر است و نوتیفیکیشن‌های این صفحه نیز اکنون به پایین صفحه منتقل شده‌اند تا فضای کمتری را اشغال خواهد کرد. 

آپدیت iOS 16  همچنین بهبودهایی را برای سافاری، اپل مپس، سیری، اپلیکیشن هوم، اپل نیوز و بخش‌های دیگر ارائه کرده است. این آپدیت از آیفون‌های ۸ به بعد را پشتیبانی خواهد کرد و آیفون ۷‌، آیفون ۶s آیفون SE و همچنین نسل ۷ آیپاد تاچ را پوشش نخواهد داد. نسخه بتا عمومی این نرم‌افرار در ماه جولای عرضه خواهد شد. ویژگی شخصی‌سازی صفحه قفل این سیستم عامل از زیر قابل دانلود و تماشا است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید