تیزر معرفی مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل را تماشا کنید - تکفارس 
تیزر معرفی مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل را تماشا کنید - تکفارس 

تیزر معرفی مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل را تماشا کنید

مهدی ملکی
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - 17:55
مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل

اپل چند روز پیش دست به معرفی مک بوک ایر ۲۰۲۲ با طراحی نسبتاً جدید و مشخصات قابل توجه زد. اگرچه بسیاری انتظار این رونمایی را داشتند اما اپل جادوی همیشگی خود را برای جذب بیشترین توجه به نمایش گذاشت.

مدل ۲۰۲۲ مک بوک ایر مجهز به پردازنده نسل جدید M2 اپل اکنون ظاهری شبیه به مک بوک پروهای ۱۴ اینچ دارد. مک بوک ایر مذکور مجهز به درگاه شارژ مگ‌سیف، دو درگاه تاندربولت و یک جک هدفون است. به واسطه ۱۱ میلی‌متر ضخامت، مک بوک ایرهای جدید هنوز هم یکی از باریک‌ترین لپ تاپ‌های بازار هستند. این لپ تاپ در چهار رنگ نقره‌ای، خاکستری، طلایی و آبی از ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

مک بوک ایر ۲۰۲۲ با قیمت ۱۱۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. گفتنی است که نسخه مجهز به M1 همانند گذشته با قیمت ۹۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

نمایشگر بزرگ‌تر ‍۱۳.۶ اینچی با حاشیه‌های کمتر، یکی از بزرگ‌ترین خصیصه‌های جدید مک بوک ایر ۲۰۲۲ به شمار می‌رود. اپل ادعا می‌کند این نمایشگر حداکثر قادر به ارائه روشنایی ۵۰۰ نیت است. طراحی مک بوک ایر M2 به گونه‌ای رقم خورده تا نیازی به فن نداشته باشد ولی در عین حال خنک و ساکت باقی بماند. به گفته اپل M2 حدود ۴۰ درصد از مدل پیشین سریع‌تر عمل می‌کند.

تعبیه یک دوربین ۱۰۸۰p FaceTime به عنوان وب‌کم، استفاده از میکروفون سه‌گانه و پشتیبانی از دالبی اتموس از دیگر ویژگی‌های قابل ملاحظه مک بوک ایر ۲۰۲۲ هستند.

اپل در کنار این لپ تاپ، از شارژر USB-C دو درگاه خود هم رونمایی کرد. این شارژر تناه طی ۲۰ دقیقه قادر به شارژ ۸۰ درصد از ظرفیت این دستگاه است. شما می‌توانید تیزر معرفی این محصول را از قسمت زیر آنلاین مشاهده کرده یا با دو کیفیت دانلود کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید