نتیجه عملکرد تراشه اینتل آرک A730M در بنچمارک های گیمینگ منتشر شد - تکفارس 
نتیجه عملکرد تراشه اینتل آرک A730M در بنچمارک های گیمینگ منتشر شد - تکفارس 

نتیجه عملکرد تراشه اینتل آرک A730M در بنچمارک های گیمینگ منتشر شد

مهدی حلوائی
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - 12:01
اینتل آرک A730M

پس از این‌که روز گذشته نتایج عملکرد تراشه‌ی گرافیکی اینتل آرک A730M در بنچمارک ۳D Mark منتشر شده بود، حالا امروز نیز افشاگری با نام کاربری Golden Pig Upgrade Pack عملکرد این تراشه در اجرای برخی از بازی‌ها را فاش کرده است.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، تراشه‌ی اینتل آرک A730M در اجرای بازی‌های Assassin’s Creed: Odyssey ،Metro Exodus و F1 2020 با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل به ترتیب نرخ ۷۰، ۳۸ و ۱۲۳ فریم را به ثبت رسانده است. آرک A730M همچنین موفق شد تا در اجرای این بازی‌های با وضوح ۱۴۴۰ پیکسل نرخ ۵۵، ۳۲ و ۹۵ فریم را ثبت کند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده‌ی قبلی، تراشه‌های RTX 3060 و RTX 3070 در اجرای بازی F1 2022 با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل عملکرد بهتری را نسبت به آرک A730M داشته‌اند اما تراشه‌ی اینتل این بازی را در حالت ۱۴۴۰ پیکسل با نرخ فریم بالاتری نسبت به ۳۰۶۰ اجرا می‌کند. این موضوع برای بازی Metro Exodus نیز صدق می‌کند اما در حال حاضر اطلاعات مورد نیاز برای مقایسه این تراشه‌ها در بازی Assassin’s Creed: Odyssey در دسترس نیست.

نظر شما در مورد تراشه‌ی آرک A730M چیست؟ به‌نظر شما آیا این تراشه توان رقابت با محصولات شرکت‌های دیگر را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید