سری پوکو F4 به زودی به بازار جهانی عرضه خواهند شد - تکفارس 
سری پوکو F4 به زودی به بازار جهانی عرضه خواهند شد - تکفارس 

سری پوکو F4 به زودی به بازار جهانی عرضه خواهند شد

مهدی حلوائی
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - 19:07
پوکو F4

پوکو امروز در خبری اعلام کرد که قصد دارد تا گوشی‌های سری F خود را در بازار جهانی و کشور هند عرضه کند. به‌گفته‌ی این شرکت، نسل بعدی گوشی‌های سری پوکو F روی افزایش کیفیت تصویر و صدا تمرکز خواهند داشت.

گوشی پوکو F4 GT در واقع همان ردمی K50 گیمینگ بوده که تحت برند پوکو به بازار جهانی عرضه شده است و از این رو انتظار می‌رود که سایر گوشی‌های سری پوکو F4 نیز نسخه‌ی جهانی سری ردمی K50 باشند. گوشی‌های ردمی K50 و K50 پرو از نمایشگر امولد ۲K و بلندگوهای استریو استفاده کرده‌اند. همچنین نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی از تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰۰ بهره برده و نسخه‌ی پروی آن نیز به تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز شده است.

ترکیب دوربین‌های ردمی K50 پرو شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکروی ۲ مگاپیکسلی می‌شود اما نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی از دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی بهره برده است. ردمی K50 پرو همچنین از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فست شارژ ۱۲۰ واتی استفاده کرده و در طرف دیگر، پوکو K50 به باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فست شارژ ۶۷ مجهز شده است. این مشخصات احتمالاً در گوشی‌های پوکو F4 نیز یکسان خواهند بود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید