تصاویر قابلیت ویرایش توییتر فاش شد - تکفارس 
تصاویر قابلیت ویرایش توییتر فاش شد - تکفارس 

تصاویر قابلیت ویرایش توییتر فاش شد

افشین نوری
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - 18:29
توییتر

تاکنون حرف و‌ حدیث‌های زیادی درباره دکمه ویرایش توییتر وجود داشته است و ما تقریبا می‌دانیم که توییتر در حال کار روی چنین قابلیتی است. حالا یک افشاگر به نام Nima Owji نحوه کار کردن این قابلیت را در قالب تصاویر منتشر کرده است. 

طبق این تصاویر، یک تایمر در زمان ویرایش توییت وجود خواهد داشت که زمان پروسه ویرایش را به شما نشان خواهد داد. هنوز کارکرد این تایمر مشخص نیست ولی شاید زمان باقی‌مانده تا پایان فرصت ویرایش توییت را نشان خواهد داد که ظاهرا ۳۰ دقیقه خواهد بود.  

توییتر

بد نیست بدانید که فیس بوک در حال حاضر قابلی ویرایش پست را بدون هیچ تایمری در اختیار کاربران خود قرار داده است. این در حالیست که اینستاگرام اصلا گزینه ویرایش پست ندارد. 

توییتر

آقای Owji به جزئیات دیگری نیر درباره قابلیت ویرایش توییت دست یافته است. یکی از آن‌ها این است که شما قادر به لایک، ریتوییت یا ریپلای دادن به نسخه قدیمی توییت ویرایش شده نخواهید بود‌ و فقط امکان تعامل به نسخه جدیدتر توییت را خواهید داشت.

اخیرا نیز فاش شده بود که توییتر تاریخچه توییت‌های ویرایش شده را نگه خواهد داشت که این ویژگی می‌تواند در نوع خود جالب باشد. هنوز مشخص نیست که این قابلیت برای همه کاربذان عرضه خواهد شد یا فقط برای کاربران پولی توییتر آبی‌ در هرحال باید منتظر بمانیم و ببینیم. 

نظر شما درباره این قابلیت چیست؟

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید