فاش شد: وضوح نمایشگر پیکسل ۷ پرو قابل تغییر خواهد بود - تکفارس 
فاش شد: وضوح نمایشگر پیکسل ۷ پرو قابل تغییر خواهد بود - تکفارس 

فاش شد: وضوح نمایشگر پیکسل ۷ پرو قابل تغییر خواهد بود

افشین نوری
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - 17:57
پیکسل ۷ - گوگل

گوگل قرار است سری پیکسل ۷ را در پاییز امسال معرفی کند و به‌تازگی تصاویر نمونه‌های اولیه این سری لو رفته است و‌ حالا یک ‌توسعه‌دهنده توانسته از طریق استفاده کردن از داریورهای نمایشگر پیکسل ۷ پرو روی پیکسل ۶ پرو، به تنظیمات رزولوشن نمایشگر اندروید ۱۳ دسترسی یابد. 

 این کاربر توانسته با این کار، رزولوشن صفحه‌نمایش پیکسل ۶ پرو را روی ۱۰۸۰p تنظیم کند. این موضوع نشان می‌دهد که سری پبکسل ۷ از همان نمایشگر پیکسل ۶ استفاده خواهد کرد. به این ترتیب، نمایشگر پیکسل ۷ پرو دارای وضوح ۱۴۴۰p خواهد بود که تا ۱۰۸۰p قابل افزایش خواهد بود. این در حالیست که پیکسل ۶ پرو قابلیت تغییر رزولوشن نمایشگر را ندارد. بنابراین می‌توان حدس زد که اندروید ۱۳ احتمالا چنین قابلیتی را ارائه خواهد کرد.  

تغییر رزولوشن نمایشگر عمدتا در زمان انجام بازی روی گوشی سودمند است و باعث می‌شود مصرف باتری کاهش یابد. البته تفاوت بصری بین ۱۰۸۰p و ۱۴۴۰p قابل‌ذکر نیست ولی به هر حال عملکرد گرافیکی اولی از دومی بهتر است.  ‌

براساس شایعات، پیکسل ۷ و ۷ پرو محهز به تراشه تنسور ۲ خواهند بود ، اما در بخش نمایشگر از همان‌ نمایشگرهای سری پیکسل ۶ استفاده خواهند کرد. ضمنا طراحی آن‌ها نیز تغییر چندانی نخواهد کرد و از همان ماژول دوربین افقی در پشت آن‌ها استفاده خواهد شد. 

سایر مشخصات این دو گوشی هنوز معلوم نیست و باید منتطر بمانیم و ببینیم در روزهای آینده چه جزئیات بیشتری از آن‌ها منتشر می‌شود. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید