مشخصات و رندرهای پوکو C40 فاش شد - تکفارس 
مشخصات و رندرهای پوکو C40 فاش شد - تکفارس 

مشخصات و رندرهای پوکو C40 فاش شد

افشین نوری
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - 08:38
پوکو C40

گوشی پوکو C40 قرار است به‌زودی در بازارهای جهانی عرضه شود و حالا چند هفته مانده به این رویداد، شاهد افشای طراحی و مشخصات آن هستیم که تصویر کاملا روشنی از آن در اختیار ما قرار می‌دهند.

طراحی پوکو C40 ‌

هنانطور که در رندرها مشاهده می‌کنید، پوکو C40 از یک ناچ قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی استفاده خواهد کرد و در لبه سمت راست دکمه پاور و تنظیم صدا وجود خواهد داشت.‌

پنل پشت این گو‌شی هم دارای طراحی مات است و یک ماژول دوربین مستطیلی شکل در بالای این پنل تعبیه شده است که دو دوربین در داخل آن وجود خواهد داشت و برند POCO نیز در کنار آنها خودنمایی خواهد کرد.

پوکو C40

مشخصات پوکو C40 (احتمالی)

طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است پوکو از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز برای این گوشی استفاده خواهد کرد. این گوشی همچنین اولین هندست دنیا با تراشه  JLQ JR510 خواهد بود.

در کنار این تراشه از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد شد و باتری دستگاه هم دارای ظرفیتی برابر ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با قدرت شارژ ۱۸ وات خواهد بود. ضمنا یک حسگر اثرانگشت در پنل پشت این گوشی وجود خواهد داشت.

از طرفی، پوکو C40 مجهز به یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو و دو دورببن ۵۰ و ۲ مگادیکسلی در پشت خواهد بود و سایر مشخصلت آن شامل جک هدفون ۳.۵ میلیمتری، شارژر ۴۰ واتی در جعبه و پشتیبانی از شبکه ۴G خواهد بود. این گوشی در رنگ‌های سبز، مشکی و زرد قابل دسترس خواهد بود.

بر اساس اطلاعات امروز پوکو C40 با قیمت ۱۷۷ دلار عرضه خواهد شد و به نظر می‌رسد پوکو در کنار آن، گوشی پوکو C40 پلاس را نیز با مشخصات بالاتر معرفی خواهد کرد.

نظر شما درباره طراحی و مشخصات این گوشی میان‌رده چیست؟

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید