عملکرد عالی تراشه گرافیکی رادئون ۶۶۰M در اجرای بازی God of War - تکفارس 
عملکرد عالی تراشه گرافیکی رادئون ۶۶۰M در اجرای بازی God of War - تکفارس 

عملکرد عالی تراشه گرافیکی رادئون ۶۶۰M در اجرای بازی God of War

مهدی حلوائی
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - 22:46
رادئون 660M

تراشه‌‌های گرافیکی اقتصادی شرکت ای ام دی تا به‌ حال عملکرد فوق‌العاده‌ای در اجرای بازی‌ها داشته‌اند و حالا با عرضه‌ی فناوری FSR 2.0، به‌نظر می‌رسد که بیشتر تراشه‌های اقتصادی توان اجرای بازی‌های AAA با نرخ ۱۰۸۰ پیکسل را خواهند داشت.

تراشه‌ی گرافیکی رادئون ۶۸۰M قبلاً عملکردی عالی را در اجرای بازی‌‌ها با نرخ فریم مناسب به نمایش گذاشته بود اما حالا تراشه‌ی ضعیف‌تر رادئون ۶۶۰M نیز موفق شده تا عملکرد مشابهی را در اجرای بازی‌ها به ثبت برساند. تراشه‌‌ی گرافیکی رادئون ۶۶۰M از ۶ واحد پردازشی با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز بهره می‌برد. ای ام دی مدتی پیش تایید کرده بود که تراشه‌های سری ۶۰۰M توان اجرای بازی‌ها با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ فریم ۴۰ تا ۶۰ را دارند و حالا به‌نظر می‌رسد که این ادعا صحت داشته است.

وب‌سایت TechEpiphany به‌تازگی عملکرد تراشه‌ی رادئون ۶۶۰M را در اجرای بازی God of War با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل مورد آزمایش قرار داده و ظاهراً تراشه‌ی یادشده در این آزمایش نمره قابل قبولی را به‌دست آورده است. سیستمی که این بازی روی آن اجرا شد از تراشه‌ی رایزن ۶۶۰۰H، گرافیک رادئون ۶۶۰M و ۱۶ گیگابایت رم DDR5 با سرعت ۴۸۰۰ مگاهرتز بهره می‌برد.

رادئون ۶۶۰M موفق شد تا در حالت Balanced Mode این بازی را با نرخ نزدیک به ۳۰ فریم اجرا کند و در حالت Performance Mode نیز نرخ ثابت ۳۰ فریم را به ثبت رساند. این عملکرد برای یک تراشه‌ی اقتصادی، فوق‌العاده محسوب شده و انتظار می‌رود که بسیاری از کنسول‌های دستی مجهز به تراشه‌های گرافیکی ای ام دی نیز بتوانند عملکرد مشابهی را ارائه دهند.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.