دانلود بازی Untitled Magnet Game V2.0 از GMTK - تکفارس
دانلود بازی Untitled Magnet Game V2.0 از GMTK - تکفارس

دانلود بازی Untitled Magnet Game V2.0

مهدی ملکی
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - 21:48
دانلود بازی Untitled Magnet Game v2.0

اگر به دنبال دانلود Untitled Magnet Game وارد این صفحه شده‌اید، حتماً با مارک براون (Mark Brown) خبرنگار و منتقد سابق حوزه بازی‌های ویدیویی آشنایی دارید. براون چند سالی است که در کانال یوتیوب خود Game Maker’s Toolkit مباحث بازی‌سازی را به زبان ساده و فوق‌العاده جذاب به گوش گیمرهای سراسر جهان می‌رساند.

او مدتی پیش ساخت اولین بازی خود به نام Untitled Magnet Game را با توجه به تجربیاتش در آموزش بازی‌سازی، آغاز کرد. بازی مذکور هر چند به عنوان یک کار تجربی شناخته می‌شود، اما در همین مدت کوتاه به محبوبیت زیادی دست یافته و در هر ویرایش، ویژگی‌ها و مراحل بیشتری را در دسترس قرار می‌دهد.

این بازی قبلاً تنها در دسترس حامیان مالی مارک براون و کانال یوتیوب GMTK قرار داشت اما سرانجام به رایگان برای همه کاربران رایانه‌های شخصی عرضه شد. شما می‌‌توانید نسخه ویندوز و مک او اس Untitled Magnet Game V2.0 را از زیر با لینک مستقیم، به صورت مجزا دانلود کنید.

دانلود بازی Untitled Magnet Game v2.0 از کانال یوتیوب Game Maker's Toolkit

گفتنی است که این بازی سیستم مورد نیاز خاصی را نیاز ندارد و می‌توانید تقریباً با هر مشخصاتی، هر چند ضعیف، مشغول تجربه آن شوید. در صورت انتشار نسخه جدید یا عرضه برای پلتفرم‌های بیشتر، لینک دانلود مستقیم آن در همین صفحه قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید