پتنت جدید سامسونگ به یک نمایشگر گسترش یابنده اشاره دارد - تکفارس 
پتنت جدید سامسونگ به یک نمایشگر گسترش یابنده اشاره دارد - تکفارس 

پتنت جدید سامسونگ به یک نمایشگر گسترش یابنده اشاره دارد

افشین نوری
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - 12:48
پتنت جدید سامسونگ به یک نمایشگر گسترش یابنده اشاره دارد - تکفارس 

سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که همیشه به دنبال ارائه نوآوری‌های جدید در محصولات خود بوده است و حالا ۹۱Mobiles گزارش داده است که این شرکت کره‌ای پتنت جدیدی برای یک گوشی قابل گسترش به ثبت رسانده است. 

این پتنت در اداره WIPO به ثبت رسیده است و عنوان آن “Expandable display” است. همانطپر که تصاویر این پتنت مشاهده می‌کنید دستگاهی به نمایش گذاشته شده است که می‌تواند در تمام جهات گسترش یابد. این قابلیت باعث خواهد شد تا محتواهایی که در یک نمایشگر کوچکتر قابل خواندن نیستند با بزرگتر شدن نمایشگر قابل خواندن شوند. سامسونگ ممکن است از این فناوری علاوه بر گوشی‌ها در تبلت‌ها و مانیتورهای خود نیز استفاده کند. 

سامسونگ

سامسونگ پتنت دیگری نیز به ثبت رسانده است موضوع آن یک دستگاه الکترونیکی با نمایشگر گسترش یابنده است. این دستگاه احتمالا یک دستگاه پرتابل خواهد بود و محتوای داخل آن به‌محض بزرگتر شدن نمایشگر، آن را تشخیص خواهد داد و خود را با شرایط جدید سازگار خواهد کرد. 

این طراحی فعلا در حد پتنت است و تضمینی وجود ندارد که سامسونگ آن را به واقعیت تبدیل کند. اما اگر سامسونگ اقدام به ساخت آن کند مطمئنا با یکی از نوآورانه‌ترین دستگاه‌ها روبه‌رو خواهیم بود. 

سانسونگ قرار است امسال از نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ رونمایی کند. همچنین شایعاتی درباره یک دستگاه رول شدنی وجود دارد که طراحی آن کاملا متفاوت از نوع تاشو خواهد بود. 

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ چه برنامه‌ هایی در سر دارد و آیا پتنت فوق را اجرایی می‌کند یا خیر. 

منبع: Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.