تصاویر کارت های گرافیکی Arc Limited Edition اینتل فاش شد - تکفارس 
تصاویر کارت های گرافیکی Arc Limited Edition اینتل فاش شد - تکفارس 

تصاویر کارت های گرافیکی Arc Limited Edition اینتل فاش شد

افشین نوری
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - 10:40
اینتل

اینتل در رویداد معرفی کارت‌های گرافیکی آرک الکمیست خود، تیزرهایی از یک نسخه Limited Edition Arc را نیز به نمایش گذاشت و له تظر می‌رسد ما به‌زودی با سریع‌ترین نسخه آرک روبه‌رو خواهیم بود. 

این نسخه Limited Edition Arc نه‌تنها از نظر عملکرد سریع‌تر از نسخه اصلی خواهند بود بلکه ظاهر زیبایی نیز خواهند داشت و بد نیست بدانید که شرکت‌هایی مثل AMD و انویدیا نیز نسخه‌های Limited Edition از کارت‌های گرافیکی خود ارائه کرده‌اند‌. اگر بخواهیم مثالی برنیم می‌توانیم به دو نسخه Midnight Black و Halo Infinite  به‌عنوان دو نسخه Limited Edition کارت گرافیک AMD Radeon RX 6900 XT اشاره کنیم.  

اینتل

با وجود اینکه اینتل تیزرهای Arc Limited Edition را منتشر کرده بود، اما این تیزرها فقط قسمت پشت آن‌ها را نشان می‌دادند؛ اما حالا تصاویر آن‌ها توسط یک کاربر توییتری به نام Bryce_GfxDriverGuru فاش شده است که‌ قسمت جلوی کارت‌ها را به ما نشان می‌دهد. اینتل گفته است که این نسخه را تابستان امسال عرضه خواهد کرد. ‌

اینتل

البته همانطور که مشاهده می‌کنید قسمت جلوی Arc Limited Edition به اندازه طراحی Radeon 6000 یا Nvidia RTX 3000 جذاب و زیبا نیست و فن دوگانه‌ آن یادآور برخی مدل‌های Radeon مثل نسخه RX 580 GTX XXX است.

نظر شما درباره این نسخه کارت‌های گرافیکی آرک اینتل چیست؟ 

منبع: Neowin

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.