تصاویر واقعی گوشی پیکسل ۷ پرو گوگل لو رفت - تکفارس 
تصاویر واقعی گوشی پیکسل ۷ پرو گوگل لو رفت - تکفارس 

تصاویر واقعی گوشی پیکسل ۷ پرو گوگل لو رفت

افشین نوری
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - 07:09
پیکسل ۷ پرو

در حالیکه هنوز چند ماه تا معرفی پیکسل ۷ پرو باقی مانده است تصاویر واقعی آن لو رفته است. این تصاویر ظاهرا مربوط به نمونه اولیه این گوشی است که نشان می‌دهد گوگل و همکاری نزدیکی در تولید آن خواهند داشت. در ضمن به نظر می‌رسد پیکسل ۷ پرو از همان دوربین‌های پیکسل ۶ پرو استفاده خواهد کرد.‌

گوگل هنوز جزئیات زیادی از سری پیکسل ۷ خود منتشر نکرده است و ما فقط می‌دانیم که این سری پاییز امسال از راه خواهد رسید. اوایل این هفته، فروشگاه eBay تصاویر مربوط به نمونه اولیه پیکسل ۷ را فاش کرده بود و حالا یک فروشنده، نمونه اولیه پیکسل ۷ پرو را در فروشگاه فیس بوک به نمایش گذاشته است. 

این کاربر که u/AMC20_ نام دارد ابتدا بدون آنکه خودش بداند  نمونه اولیه پیکسل ۷ پرو را به‌عنوان پیکسل ۶ پرو برای فروش تبلیغ می‌کرده است و گفته که توانسته این گوشی را به مدت ۳ هفته استفاده کند اما گوگل بعد از ۳ هفته نرم‌افزار آن را از کار انداخت و کاملا آن را بلااستفاده کرد.

پیکسل ۷ پرو

این کاربر گفته که نمونه اولیه پیکسل ۷ پرو نرم‌افزاری به نام tiramisu را اجرا می‌کرد که احتمالا نام رمزی اندروید ۱۳ است. او فقط ۲ تصویر از این گوشی منتشر کرده است که یکی پنل پشت گوشی و دیگری صفحه‌نمایش آن را در حالت Fastboot نمایش می‌دهد. ما در این تصاویر می‌توانیم طراحی پیکسل ۷ پرو را نیز تا حدودی مشاهده کنیم.

نسخه مشکی این گوشی دارای یک پنل شیشه‌ای در پشت خود است و ماژول دوربین افقی آن مشابه مدل قبلی و از جنس فلز است. پیکسل ۷ پرو همچنین نمایشگر انحنادار مدل قبلی را حفظ کرده است. یک حاشیه نسبتا کوچک هم در پایین نمایشگر وجود دارد.

اطلاعاتی که در حالت Fastboot روی نمایشگر گوشی دیده می‌شود نام رمزی cheetah را برای پیکسل ۷ پرو تائید می‌کند. این نام رمزی قبلا در اولین پیش‌نمایش اندروید ۱۳ نیز رویت شده بود. تصویر مذکور همچنین نشان می‌دهد که گوشی Cheetah دارای بوت‌لودر Cloudripper است که این موضوع نشان می‌دهد پیکسل ۷ پرو از همان دوربین‌های پیکسل ۶ پرو استفاده خواهد کرد.

این تصویر همچنین تائید می‌کند که پیکسل ۷ پرو دارای ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و هر دوی آن‌ها توسط شرکت Micron تامین خواهند شد. در تصویر به یک کد g5300g نیز اشاره شده است که تائید می‌کند تراشه GS201 از همان مودم اگزینوس ۵۳۰۰ در تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ استفاده خواهد کرد. در هر حال، به نظر می‌رسد که پیکسل ۷ پرو ارتقاهای ناچیزی در مقایسه با مدل قبلی خود خواهد داشت.

نظر شما درباره تصویر نمونه اولیه پیکسل ۷ پرو چیست؟

منبع: Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید