اولین تصاویر از نسخه سفارشی کارت رادئون RX 6700 منتشر شد - تکفارس 
اولین تصاویر از نسخه سفارشی کارت رادئون RX 6700 منتشر شد - تکفارس 

اولین تصاویر از نسخه سفارشی کارت رادئون RX 6700 منتشر شد

مهدی حلوائی
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - 17:26
رادئون RX 6700

در حالی که ای ام دی برای عرضه‌ی کارت گرافیک رادئون RX 6700 آماده می‌شود، امروز تصاویری از این محصول در اینترنت منتشر شد. رادئون RX 6700 نسخه‌ی ارزان‌تر RX 6700 XT بوده که از تراشه‌ی گرافیکی ناوی ۲۲ XL با ۳۶ واحد پردازشی، ۲۳۰۴ هسته‌ی کودا و ۸۰ مگابایت اینفینیتی کش بهره می‌برد.

ای ام دی همچنین در رادئون RX 6700 از ۱۰ گیگابایت حافظه‌ی GGDR6 با باس حافظه‌ی ۱۶۰ بیتی استفاده کرده و توان مورد نیاز آن نیز ۲۰۰ وات اعلام شده است. این کارت گرافیک همچنین از سه درگاه Display Port 1.4 و یک درگاه HDMI پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر شرکت سفایر (Sapphire) روی دو نسخه‌ی سفارشی رادئون RX 6700 با نام‌های استاندارد و پالس کار می‌کند. هر دو نسخه از دو فن خنک‌کننده بهره می‌برند و فرکانس پایه و بوست آن‌ها نیز به ترتیب ۲۳۳۰ مگاهرتز و ۲۴۹۵ مگاهرتز می‌باشد. همچنین سرعت حافظه این کارت‌ها ۱۶ گیگابیت بر ثانیه بوده و پهنای باند حافظه‌ی آن‌ها نیز ۳۲۰ گیگابایت بر ثانیه است.

بر اساس گزارش CowCotLand، رادئون RX 6700 در تاریخ ۱۹ خرداد و با قیمت ۵۵۰ یورو به بازار عرضه خواهد شد. ای ام دی اخیراً کارت قدرتمندتر رادئون RX 6750 XT را نیز به بازار عرضه کرده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این کارت منتشر نشده است.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید