ویدیوی نمونه های معیوب گوشی های سری آیفون ۱۴ منتشر شد [تماشا کنید] - تکفارس 
ویدیوی نمونه های معیوب گوشی های سری آیفون ۱۴ منتشر شد [تماشا کنید] - تکفارس 

ویدیوی نمونه های معیوب گوشی های سری آیفون ۱۴ منتشر شد [تماشا کنید]

افشین نوری
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - 17:03
آیفون ۱۴

یک کانال یوتیوبی، نمونه‌های معیوب گوشی‌های آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس را در یک ویدیوی واحد منتشر کرده است که در نوع خود جالب و دیدنی است. ویدیوی دیگری نیز از رندرهای مفهومی آیفون ۱۵ پرو منتشر شده که هر دو ویدیو را در ادامه مشاهده می‌کنید.

کانال SonnyDickson با گردآوری تصاویر نمونه‌های معیوب گوشی‌های سری آیفون ۱۴ ویدیوی جالبی از آن‌ها تهیه و منتشر کرده است.‌ این تصاویر تقریبا از همه زوایا گرفته شده‌اند و دید کاملی از گوشی‌های مذکور در اختیار ما قرار می‌دهند.

انتطار می‌رود سری آیفون ۱۴ اپل در ماه سپتامبر امسال معرفی بشود. با این حال، ویدیوی امروز چیز جدیدی درباره طراحی این گوشی‌ها فاش نمی‌کند. البته مدل‌های پرو دارای ماژول دوربین بزرگتری نسبت به مدل‌های پرو سال گذشته در پنل پشت خود هستند‌ و دکمه‌ها نیز کمی ضخیم‌تر به نظر می‌رسند. ضمنا انتظار می‌رود امسال شاهد باتری بزرگتری در داخل مدل‌های آیفون ۱۴ باشیم.

همچنین به‌تازگی یک ویدیوی مفهومی از آیفون ۱۵ پرو توسط کانال Technizo Concept منتشر شده است که‌ در نوع خود جالب است.‌ این گوشی در سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد و احتمال مجهز به تراشه A17 خواهد بود. این گوشی ظاهرا دارای سه تغییر اساسی خواهد بود که عبارتند از اضافه شدن درگاه  USB Type-C، حذف شیار سیم کارت و  اضافه شدن یک دوربین پریسکوپ به دوربین‌های پشت گوشی.

البته همه این‌ها در حد شایعه است و باید منتظر بمانیم و ببینیم سری آیفون ۱۴ و ‌آیفون ۱۵ در نهایت با چه طراحی معرفی می‌شوند.

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید