ایسوس راگ فون ۶ در تاریخ ۱۴ تیر رونمایی خواهد شد - تکفارس 
ایسوس راگ فون ۶ در تاریخ ۱۴ تیر رونمایی خواهد شد - تکفارس 

ایسوس راگ فون ۶ در تاریخ ۱۴ تیر رونمایی خواهد شد

مهدی حلوائی
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - 19:27
ایسوس راگ فون 6

ایسوس چند هفته پیش اعلام کرد که پرچمدار جدید این شرکت یعنی راگ فون ۶ اولین گوشی گیمینگی خواهد بود که به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس مجهز می‌شود. حالا این شرکت در خبری تایید کرده است که راگ فون ۶ در تاریخ ۱۴ تیر رونمایی خواهد شد.

ایسوس همچنین در توییتر اعلام کرد که در تاریخ ۱۶ تیر وسایل جانبی مخصوص بازی و همچنین هسدت‌های گیمینگ جدید خود را معرفی خواهد کرد. بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، سری ایسوس راگ فون ۶ در سه نسخه‌ی پایه، پرو و آلتیمیت به بازار عرضه خواهند شد و هر سه نسخه از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس بهره خواهند برد.

تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس از فرآیند تولید شرکت TSMC استفاده کرده و عملکرد گرافیکی و میزان مصرف انرژی آن نسبت به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به ترتیب ۱۰ و ۳۰ درصد بهتر است. همین موضوع باعث خواهد شد تا عمر باتری گوشی‌ها نسبت به قبل افزایش پیدا کند و سیستم خنک‌سازی گوشی‌ها نیز کار راحت‌تری را برای انتقال گرمای تولیدشده به بیرون داشته باشند.

نظر شما در مورد گوشی‌های راگ فون شرکت ایسوس چیست؟ به‌نظرشما این شرکت باید چه قابلیت‌هایی را به نسل جدید گوشی‌های خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید