ادغام دو قابلیت سرچ و مپس در آپدیت جدید اپلیکیشن گوگل - تکفارس 
ادغام دو قابلیت سرچ و مپس در آپدیت جدید اپلیکیشن گوگل - تکفارس 

ادغام دو قابلیت سرچ و مپس در آپدیت جدید اپلیکیشن گوگل

افشین نوری
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - 14:26
گوگل سرچ

اپلیکیشن گوگل سرچ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دنیاست و تقریبا برای همه سوالات ما جوابی دارد. برای مثال اگر شما می‌خواهید ظرفیت باتری اولین آیفون را بدانید بلافاصله با چند کلیک می‌توانید در گوکل سرچ جواب آن را پیدا کنید. 

حالا گوگل یک آپدیت جدید برای این اپلیکیشن عرضه کرده است که‌ دو قابلیت جستجو و مپس را با هم ادغام کرده است. در توضیح این قابلیت آمده است:

 از دستورات صوتی برای ناوبری استفاده کنید؛ حتی اگر به اینترنت وصل نیستید. سعی کنید بگویید “ناوبری مرا لغو کن” یا “مسیر من از کجاست؟”. به این ترتیب شما نه‌تنها امکان جستجو را دارید بلکه به ناوبری از طریق گوگل مپس نیز دسترسی خواهید داشت.‌

برای آپدیت کردن اپلیکیشن گوگل سرچ، به پلی استور بروید و روی عکس پروفایل خود در گپشه سمت راست کلیک کنید.‌ روی گزینه Manage apps & device و سپس گزینه‌ Update all کلیک کنید تا وضعیت به‌روز بودن یا نبودن گوگل سرچ را مشاهده کنید.  ‌

البته برخی کاربران گفته‌اند که بعد از انجام این آپدیت، گوگل استیستنت با مشکلاتی مواجه شده است و حتی یکی از کاربران گفته است که حتی نمی‌تواند به تنظیمات این اپلیکیشن برود.

یکی از کاربران نیز گفته است که بعد از آپدیت کردن گوکل سرچ، هنگام تایپ کردن عبارت موردنظرش فقط می‌تواند یک حرف را تایپ کند و صفحه جستجو بلافاصله رفرش می‌کند و بعدا می‌تواند بقیه حروف را بنویسد. البته گوگل در پلی استور پاسخ این کاربر را داده و او را راهنمایی کرده است.

گوگل گفته است که هر چقدر شما از این اپلیکیشن بیشتر استفاده کنید به‌تدریج بهتر و بهتر می‌شود. در هرحال، اگر قصد استفاده‌از قابلیت‌های گوگل مپس را نیز در گوگل سرچ دارید ی‌توانید آن اپلیکیشن مذکور را به جدیدترین نسخه آن به‌روزرسانی کنید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید