تصاویر ماکت سری آیفون ۱۴ منتشر شد - تکفارس 
تصاویر ماکت سری آیفون ۱۴ منتشر شد - تکفارس 

تصاویر ماکت سری آیفون ۱۴ منتشر شد

مهدی حلوائی
۹ خرداد ۱۴۰۱ - 15:53
آیفون 14

در حالی که تا به حال رندرهای متعددی از گوشی‌های سری آیفون ۱۴ منتشر شده است اما امروز تصاویر زنده‌ای از ماکت‌ این گوشی‌ها به بیرون درز پیدا کرده که طراحی آن‌ها را به نمایش گذاشته‌ است.

همان‌طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، گوشی‌های آیفون ۱۴ و ۱۴ مکس کماکان از دوربین سلفی ناچ استفاده می‌کنند اما نمایشگر نسخه‌های پرو و پرو مکس دارای دو حفره با سایزهای متفاوت بوده که هر کدام از آن‌ها یکی از حسگرهای فیس آی‌دی (FaceID) و دوربین سلفی را درون خود جای می‌دهند. همچنین نسخه‌های ارزان‌تر آیفون ۱۴ از ترکیب دو دوربین در قسمت پشتی بهره می‌برند اما نسخه‌های پرو و پرو مکس به سه دوربین مجهز خواهند شد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، یک شرکت کره‌ای وظیفه‌ی تامین دوربین سلفی پرچمداران جدید اپل را بر عهده دارد. همچنین گفته می‌شود که اپل در بدنه‌ی نسخه‌‌های مختلف آیفون ۱۴ از متریال‌های متفاوتی استفاده کرده و این موضوع در تصاویر منتشرشده از ماکت این گوشی‌ها نیز مشاهده می‌شود. به‌نظر می‌رسد که بدنه‌ی آیفون ۱۴ و ۱۴ مکس از جنس آلومینیوم بوده و بدنه‌ی آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس نیز از جنس تیتانیوم ساخته شده است.

نظر شما در مورد سری آیفون ۱۴ چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه قابلیت‌هایی را به پرچمداران جدید خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید