Gucci از یک حلقه هوشمند برای پایش سلامت رونمایی کرد - تکفارس 
Gucci از یک حلقه هوشمند برای پایش سلامت رونمایی کرد - تکفارس 

Gucci از یک حلقه هوشمند برای پایش سلامت رونمایی کرد

افشین نوری
۹ خرداد ۱۴۰۱ - 08:27
حلقه هوشمند Gucci

این‌روزها تقریبا همه اشیاء دیجیتال هوشمند شده‌‌اند و این به معنای آن است که این اشیاء می‌توانند کارهایی فراتر از وظیفه اصلی خودشان انجام دهند و شما می‌توانید از طریق یک اپلیکیشن آن‌ها را کنترل کنید.

اما نکته مهم‌تر اینجاست که حتی اشیاء غیردیجیتال هم هوشمند شده‌اند. نمونه‌اش یک حلقه هوشمند جدید است که توسط برند گوچی (Gucci) و شرکت Oura معرفی شده است و Gucci x Oura Ring نام دارد . این حلقه نه‌تنها بسیار زیبا و جذاب است بلکه دارای قابلیت‌های پایش سلامت نیز است.

همه ما برند Gucci را می‌شناسیم اما در مورد Oura باید بگوییم که یک شرکت استارتاپ است که تمرکز آن روی طراحی و ساخت گجت‌های پوشیدنی بسیار کوچک است. هدف این شرکت آن که قابلیت‌های پوشیدنی‌های بزرگ را به پوشیدنی‌های کوچک منتقل کند و‌ حالا حلقه Gucci x Oura Ring دارای همه این ویژگی‌هاست و مسلما‌ باعث معروف‌تر شدن Oura خواهد شد.

حلقه هوشمند Gucci

این حلقه هوشمند با استفاده از ترکیب کرودیوم مشکی ساخته شده و حرف بزرگ G را روی خود حک کرده است و در همان نگاه اول نشان می‌دهد که محصول Gucci است. این حرف به همراه آن نوار زردرنگ هر دو از جنس طلای ۱۸ عیار هستند. در این حلقه از فناوری هوشمند Generation 3 شرکت Oura استفاده که قابلیت‌های مختلفی مثل سنجش ضربان قلب، پایش خواب و پایش فعالیت را ارائه می‌کند.

این حلقه بسیار سبک است و فقط ۴ گرم وزن دارد. اما همین حلقه کوچک و سبک به‌خاطر داشتن سنسورهایی که در داخل آن تعبیه شده است می‌تواند اطلاعات سلامت بدن ما را جمع‌آوری کند و آن‌ها را در قالب اعداد به ما نشان دهد.

حلقه هوشمند Gucci

مهمترین قابلیت این حلقه آن است که می‌تواند به شما بگوید آیا دچار استرس شده‌اید یا نه. بنابراین شما علاوه بر داشتن همه قابلیت‌هایی که یک ساعت هوشمند می‌تواند در اختیارتان قرار دهد می‌توانید سطح استرس‌تان را نیز با این حلقه کوچک اندازه بگیرید. در مورد خواب  نیز شما به اطلاعات مهمی دسترسی خواهید داشت که کاملا علمی هستند و به شما را در بهبود خواب‌تان کمک خواهند کرد.

شما در حالت عادی برای استفاده از این قابلیت‌های Oura باید ماهانه ۶ دلار پرداخت کنید، اما اگر حلقه Gucci x Oura Ring را به قیمت ۹۵۰ دلار بخرید می‌توانید اشتراک همیشگی Oura را نیز داشته باشید.‌ نظر شما درباره این حلقه هوشمند و زیبا چیست؟ آیا حاضرید ۹۵۰ دلار برای آن پرداخت کنید؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.