مدیرعامل شیائومی از ۴ گوشی به طور همزمان استفاده می کند + انتشار تصاویر آن‌ها - تکفارس 
مدیرعامل شیائومی از ۴ گوشی به طور همزمان استفاده می کند + انتشار تصاویر آن‌ها - تکفارس 

مدیرعامل شیائومی از ۴ گوشی به طور همزمان استفاده می کند + انتشار تصاویر آن‌ها

افشین نوری
۷ خرداد ۱۴۰۱ - 10:26
شیائومی

شیائومی به‌تازگی همکاری خود را با شرکت لایکا در در بخش دوربین گوشی‌های هوشمند اعلام کرده است و طبق گزارش‌های موجود اولین گوشی شیائومی با دوربین لایکا تا یکی دو ماه دیگر معرفی خواهد شد. 

این گوشی به احتمال زیاد مجهز به تراشه جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس خواهد بود و در واقع اولین گوشی شیائومی با این تراشه خواهد بود.‌ حالا لی جون، مدیرعامل شیائومی با انتشار پستی، گوشی‌های مورداستفاده توسط خودش را اعلام کرده است. او در پست خود گفته است که او اغلب گوشی‌هایش را عوض می‌کند و به‌طور ثابت از یک گوشی استفاده نمی‌کند. خیلی از علاقمندان شیائومی نیز واقعا هیجان‌زده بودند بدانند رئیس این شرکت بزرگ چینی هم‌اکنون چه مدل گوشی‌هایی استفاده می‌کند. 

 لی جون گفته است که او در حال حاضر از چهار گوشی استفاده می‌کند که هر چهارتای آن‌ها متعلق به برند شیائومی و ردمی هستند. او هر چهار گوشی مذکور را به‌طور همزمان برای انجام کارهای خود استفاده می‌کند و طبق تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید می‌توان گوشی‌های شیائومی ۱۲، شیائومی Mi 11 اولترا، ردمی نوت ۱۱T پرو‌و شیائومی Civi را مشاهده کرد. 

شیائومی

نکته جالب‌توجه اینکه این چهار گوشی در واقع به نوعی آغازگر اولین طراحی‌های جدید شیائومی بودند؛ به‌ویژه شیائومی ۱۲ که امسال با طراحی خاصش سروصدای زیادی به پا کرد. 

گوشی شیائومی Mi 11 اولترا نیز برای اولین بار در تاریخ شیائومی از یک ماژول دوربین بسیار بزرگ در پنل پشت خود استفاده کرده بود که بسیار زیبا و جذاب بود و کیفیت عکسبرداری دوربین‌های آن نیز بی‌نظیر بود. 

شیائومی حالا قصد دارد یک گوشی پرچمدار دیگر با نام شیائومی ۱۲ اولترا معرفی بکند که این گوشی هم دارای طراحی خاص و یک سیستم دوربین بزرگ در قاب پشت خود خواهد بود. گفته می‌شود این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۷۳ اینچی OLED با رزولوشن ۲K و فرکانس ۱۲۰ هرتز خواهد بود و از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در کنار ۱۲/۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. باتری این گوشی نیز احتمالا دارای ظرفیت ۴۹۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی خواهد کرد.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این گوشی پرچمدار شیائومی در نهایت با چه مشخصاتی معرفی خواهد شد.  نظر شما درباره گوشی‌های مورداستفاده توسط لی جون مدیرعامل شیائومی چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.