مایکروسافت کماکان روی ساخت دستگاه مخصوص استریم بازی کار می کند - تکفارس 
مایکروسافت کماکان روی ساخت دستگاه مخصوص استریم بازی کار می کند - تکفارس 

مایکروسافت کماکان روی ساخت دستگاه مخصوص استریم بازی کار می کند

مهدی حلوائی
۶ خرداد ۱۴۰۱ - 10:41
مایکروسافت ایکس باکس

شایعات مربوط به دستگاه مخصوص استریم بازی شرکت مایکروسافت ابتدا در سال ۲۰۱۶ در اینترنت پخش شد و این شرکت تا به حال چندین بار این موضوع را تایید کرده است. گمانه‌زنی‌های اخیر نیز به ادامه‌ی تلاش این غول فناوری آمریکایی برای سخت دستگاه یادشده اشاره دارند اما به‌نظر می‌رسد که تا عرضه‌ی آن به بازار زمان زیادی باقی مانده است.

سخنگوی مایکروسافت روز گذشته در مصاحبه با وب‌سایت ویندوز سنترال (Windows Central) اعلام کرد که این شرکت دستگاه مخصوص استریم بازی خود با نام رمز Keystone را در دست ساخت دارد. این دستگاه به‌طور ویژه از سرویس ایکس باکس کلود گیمینگ (Xbox Cloud Gaming) پشتیبانی می‌کند و گفته می‌شود که قیمت آن ۹۹ دلار خواهد بود.

در حال حاضر کاربران سرویس گیم پس (Gamepass) می‌توانند برای استریم بازی‌ها از کنسول‌های ایکس باکس، گوشی‌ هوشمند و یا کامپیوتر استفاده کنند اما مایکروسافت بر این باور است که عرضه‌ی دستگاه مخصوص این کار با قیمتی کمتر از کنسول‌های این شرکت می‌تواند منجر به جذب کاربران بیشتری شود. گفته می‌شود که این دستگاه از سرویس‌های دیگری مانند نتفلیکس و اپل تی وی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما در مورد سرویس‌های استریم بازی چیست؟ به‌نظر شما آیا عرضه‌ی دستگاه مخصوص استریم بازی توسط مایکروسافت تصمیم درستی از سوی این شرکت خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید