تولید پیکسل فولد گوگل ظاهرا برای بار دوم لغو شده است - تکفارس 
تولید پیکسل فولد گوگل ظاهرا برای بار دوم لغو شده است - تکفارس 

تولید پیکسل فولد گوگل ظاهرا برای بار دوم لغو شده است

افشین نوری
۴ خرداد ۱۴۰۱ - 23:13
گوشی تاشوی گوگل

گوگل در رویداد I/O 2022 خود از محصولات زیادی رونمایی کرد که یکی از آن‌ها تبلت پیکسل پد بود. یکی از دستگاه‌هایی که شایعات زیادی درباره آن وجود دارد گوشی تاشو پیکسل فولد است که احتمالا پیکسل نوت‌پد نام خواهد داشت. حالا یک گزارش جدید گفته است که این دستگاه به این زودی‌ها از راه نخواهد رسید.

در حال حاضر به غیر از گوگل و اپل، اکثر شرکت‌های مهم سازنده گوشی یک مدل تاشو در بازار دارند. گوگل ظاهرا در ماه نوامبر سال گذشته به خاطر ترس از عملکرد بد پیکسل فولد در برابر گلکسی زد فولد، آن را معرفی نکرد.

در ماه ژانویه گزارش شد که این گوشی بار دیگر وارد چرخه تولید شده است و گوگل احتمالا تغییراتی در آن خواهد داد. برای مثال، نمونه اولیه این گوشی دارای نمایشگر داخلی ۷.۵۷ اینچی بود اما گوگل ظاهرا آن را به ۵.۸ اینچ تغییر داده است. انتظار می‌رود این گوشی مجهز به تراشه تنسور نیز باشد.

حالا گزارش شده است که گوگل گوشی پیکسل فولد را در سه ماهه چهارم امسال معرفی نخواهد کرد، این در حالیست که گفته می‌شد این گوشی اواخر امسال رونمایی خواهد شد. به نظر می‌رسد گوگل با طراحی فعلی این گوشی راضی نیست.

در این بین، سامسونگ امیدوار است که حجم فروش گوشی‌های تاشو خود را تا آخر امسال به ۱۵ میلیون دستگاه برساند. در ضمن شنیده‌ها حاکی از آن است که گوکل برای نمایشگر گوشی تاشو خود در حال مذاکره با سامسونگ دیسپلی است.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم گوگل چه فکرهایی در سر دارد.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.