شیائومی بند ۷ در کشور چین معرفی شد - تکفارس 
شیائومی بند ۷ در کشور چین معرفی شد - تکفارس 

شیائومی بند ۷ در کشور چین معرفی شد

مهدی حلوائی
۳ خرداد ۱۴۰۱ - 22:45
شیائومی بند 7

شیائومی اوایل امروز رویداد معرفی گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱T را در کشور چین برگزار کرد و در جریان این رویداد از مچ‌بند هوشمند شیائومی بند ۷ نیز رونمایی کرد.

شیائومی بند ۷ در دو نسخه‌ی استاندارد و NFC به بازار عرضه می‌شود. این مچ‌بند هوشمند از نمایشگر امولد ۱.۶۲ اینچی با وضوح ۱۹۲ در ۴۹۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در اینچ و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت بهره برده است. این محصول از قابلیت نمایشگر همیشه روشن نیز پشتیبانی کرده و وزن آن ۱۳.۵ گرم است.

شیائومی بند ۷ همچنین از ۱۲۰ حالت ورزشی و دستیار Xiao AI پشتیبانی کرده و فعالیت‌های بدنی کاربر را بررسی و تحلیل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به حسگر اکسیژن خون، حسگر ضربان قلب، ردیاب خواب، ردیاب استرس، ردیاب سلامت بانوان و PAI اشاره کرد.

شیائومی بند 7

شیائومی در این مچ‌بند از باتری ۱۸۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده که با یک بار شارژ تا ۱۵ ساعت دوام می‌آورد. نحوه‌ی شارژ این محصول نیز همانند مچ‌بندهای قبلی شیائومی با استفاده از شارژرهای مغناطیسی انجام می‌شود. نسخه‌ی استاندارد شیائومی بند ۷ در چین ۲۴۹ یوان (۳۷ دلار) قیمت‌گذاری شده و نسخه‌ی NFC آن نیز ۲۹۹ یوان (۴۵ دلار) قیمت خواهد داشت. پیش‌فروش این مچ‌بند از همین امروز در کشور چین آغاز شده و عرضه‌ی رسمی آن نیز در تاریخ ۱۰ خرداد انجام می‌شود.

نظر شما در مورد شیائومی بند ۷ چیست؟ به‌نظر شما آیا این محصول به فروش مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید