تغییرات بصری جدید در لوگو و فونت اینستاگرام - تکفارس 
تغییرات بصری جدید در لوگو و فونت اینستاگرام - تکفارس 

تغییرات بصری جدید در لوگو و فونت اینستاگرام

افشین نوری
۳ خرداد ۱۴۰۱ - 09:47
اینستاگرام

اینستاگرام به‌تازگی تغییرات بصری جدیدی در پلتفرم خود ایجاد کرده است که شامل رنگ‌های جدید، لوگوی جدید و یک فونت جدید می‌شوند. این تغییرات به کاربران اینستاگرام کمک خواهد کرد تا تجربه کاربری خود را در این شبکه اجتماعی عمق ببخشند.

اینستاگرام علاوه تغییر رنگ‌بندی کلی پلتفرم خود لوگویش را نیز تغییر داده است بطوریکه رنگ‌های گرادیانی آن کمی کاهش یافته‌اند. البته این تغییرات برای همه کاربران قابل‌تشخیص نیستند و حتی در تصویر زیر که دو لوگوی جدید و قدیمی کنار هم قرار گرفته‌اند تشخیص تفاوت آن‌ها چندان آسان نیست.

اینستاگرام

اینستاگرام گفته است که برای طراحی لوگوی جدید خود از فناوری مدلینگ سه‌بعدی برای القای احساس زنده بودن استفاده کرده است.

اینستاگرام علاوه بر لوگوی جدید یک فونت جدید به نام Instagram Sans نیز ارائه کرده است که ترکیبی از استایل‌های گروتسک و ژئومتریک است. این فونت شامل حالت‌های مختلف Regular، Bold، Light، Medium، Condensed و Condensed Bold می‌شود. این فونت علاوه برای تایپ انگلیسی برای زبان‌های جهانی مثل عربی، ژاپنی و Thai نیز قابل دسترس است.

اینستاگرام

شما لوگوی جدید اینستاگرام را در هم در وب‌سایت و هم در اپلیکیشن این شبکه اجتماعی می‌توانید مشاهده کنید و از فونت جدید Instagram Sans می‌توانید در استوری‌ها و تگ مکان استفاده کنید.

منبع: Neowin

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید