تصاویر و مشخصات ردمی نوت ۱۱T پرو پلاس منتشر شد - تکفارس 
تصاویر و مشخصات ردمی نوت ۱۱T پرو پلاس منتشر شد - تکفارس 

تصاویر و مشخصات ردمی نوت ۱۱T پرو پلاس منتشر شد

مهدی حلوائی
۱ خرداد ۱۴۰۱ - 20:09
ردمی نوت 11T پرو پلاس

شیائومی چند ماه پیش گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ را به بازار عرضه کرد و حالا نیز برای عرضه‌ی سری قدرتمندتر ردمی نوت ۱۱T آماده می‌شود. این شرکت امروز تصاویر و مشخصات کلیدی نسخه‌ی پرو پلاس این گوشی‌ها را منتشر کرد.

ردمی نوت ۱۱T پرو پلاس یکی از اولین گوشی‌هایی بوده که از فناوری بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند. این فناوری نسبت به نسخه‌های قبلی میزان مصرف انرژی پایین‌تری داشته و اتصالات پایدارتری را ارائه می‌دهد. ردمی نوت ۱۱T پرو پلاس همچنین از رمزگذاری صدای LC3 پشتیبانی می‌کند که با ایرفون‌ ردمی بادز نیز هماهنگ خواهد بود.

تصاویر منتشرشده توسط شیائومی به عرضه‌ی ردمی نوت ۱۱T پرو پلاس در رنگ جدید نقره‌ای اشاره دارند. همچنین به‌نظر می‌رسد که محفظه‌ی دوربین‌های این گوشی نیز به‌طور کامل از جنس فلز است. از دیگر ویژگی‌های ردمی نوت ۱۱T پرو پلاس می‌توان به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر ۱/۱.۷۲ اینچی، تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰۰، رم LPDDR5 و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

نظر شما در مورد سری ردمی نوت ۱۱T چیست؟ به‌نظر شما شیائومی باید چه قابلیت‌هایی را در این گوشی‌ها ارائه دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.