معرفی ساب ردیت هایی که زندگی شما را متحول می کنند - تکفارس 
معرفی ساب ردیت هایی که زندگی شما را متحول می کنند - تکفارس 

معرفی ساب ردیت هایی که زندگی شما را متحول می کنند

سپهر بندزر
۳ خرداد ۱۴۰۱ - 09:45
بهترین ساب ردیت های موجود ۲۰۲۲

ردیت یک شبکه اجتماعی معروف و قطب اصلی خبر و شایعات در زمینه‌های گوناگون است و اکثر اخباری که در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر می‌شود از ردیت نشئت گرفته شده‌اند. اجتماع کاربران ردیت که ردیتور نام دارند مجموعه‌هایی از کاربران فعال در هر نقطه از سیاره زمین هستند که با انتشار اخبار مختلف دیگران را نیز از آن آگاه می‌کنند و در رابطه‌ با موضوعات گوناگونی مانند: علوم، ورزش، فناوری، سبک زندگی و موارد دیگر به بحث و جدال می‌پردازند.

بسیاری از کاربران از ردیت به‌عنوان شبکه اجتماعی خلاق ولی بدون رابط گرافیکی مناسب یاد می‌کنند که می‌تواند با ارائه مطالب گوناگون در زمینه‌های موردعلاقه شما خوش بدرخشد و در ارتقا علم و آگاهی تأثیرگذار باشد.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با ۱۶ ساب ردیت کاربردی این شبکه اجتماعی آشنا کنیم که به شما در ارتقا سطح و کیفیت زندگی یاری می‌دهد. پس با وب سایت تکفارس همراه باشید.

/r/LifeProTips

این سابردیت معروف غنی از نکات کاربردی و متنوع است که می‌تواند ساعت‌ها شما را به مطالعه مطالب گوناگون در صفحات مختلف مشغول کند. اگر نیاز دارید تا بخش به‌خصوصی از مهارت‌ها و عملکرد خود را ارتقا دهید، می‌توانید با فیلترکردن این نکات کاربردی در زمینه‌های مختلفی از جمله برخورد حرفه‌ای در شغل، چینش لوازم منزل، باغبانی، غذا و نوشیدن و سفر به بسیاری از حرفه‌های دیگر دسترسی داشته باشید.

یکی از بخش‌های موردعلاقه کاربران این ساب ردیت، ترفندهای روزمره است که می‌تواند به شما در تسهیل وظایف روزمره یاری کند و هرروزه اطلاعات بیشتری را به بار علمی شما اضافه کند. نظرات کاربران یکی از بخش‌های طلایی و کاربردی این شبکه اجتماعی است که می‌توانید با مطالعه آن به اطلاعات بیشتری دست‌یافته، از تجربه دیگران آگاه شوید و در زندگی خود از آنها استفاده کنید.

/r/BulletJourna

ساب ردیت Bullet journal در زمینه خلاقیت‌های هنری و هر چیزی که در حوزه خلاقیت قرار داشته باشد فعالیت می‌کند و پیشرفت این ساب ردیت مدیون Bujo ers و اطلاعات بی‌نظیر او در زمینه‌های گوناگون است. از موارد پربازدید این ساب ردیت می‌توان به طراحی روزهای هفته با پاستل، ویندوز ۹۸ و پری دریایی نام برد.

در این اجتماع، ترفندهای هنری مخصوصی نیز برای افراد تازه‌کار در نظر گرفته شده تا سطوح مختلف عملکرد کاربران را پوشش دهد.

/r/MaleFashionAdvice

شبکه اجتماعی ردیت

برای مردانی که علاقه دارند تا بهترین و مناسب‌ترین لباس‌ها را برای موقعیت‌های مختلف انتخاب کنند، یا در ارتقا سبک لباس پوشیدن تلاش می‌کنند این ساب ردیت می‌تواند الهام‌بخش و کاربردی باشد. ساب ردیت FahionAdvice بزرگ‌ترین اجتماع مد و فشن ردیت است که در زمینه مردان و زنان فعالیت می‌کند. در این اجتماع مردان بسیاری عضو هستند که درباره ست‌های مناسب لباس نظر می‌دهند، درباره لباس مناسب روز اول کار نظرخواهی می‌کنند و یا در ساخت یک ست لباس به یکدیگر کمک می‌کنند.

بخش /r/FemaleFashionAdvice نیز برای بانوان در نظر گرفته شده که مجموعه کاملی از ست‌های مختلف لباس برای مهمانی، مسافرت، محل کار و مکان‌های دیگر است. این اجتماع همچنین در کنار ارائه لباس‌های مطلوب فصل، فروشگاه‌های عرضه‌کننده این لباس‌ها را نیز به شما معرفی می‌کند.

/r/BuyItForLife

شبکه اجتماعی ردیت

بعضی وقت‌ها خرید محصولی باکیفیت بالا مستلزم هزینه بیشتری است، ولی این ساب ردیت برای خرید لوازم منزل و محصولات بادوام و باکیفیت ساخته شده که با قیمتی منصفانه وارد بازار شده‌اند. در این محیط می‌توانید لوازم منزل قدیمی باکیفیت و با برندهای مطرح دنیا را مشاهده کنید که بعضی از آنها پس از چند دهه هنوز هم مورداستفاده قرار می‌گیرند.

در بین تمامی محصولات معرفی شده در این اجتماع، نکات کاربردی بسیاری برای افزایش دوام لوازم منزل و ارائه پیشنهادها به برندهای لوازم‌خانگی برای تولید محصولات نوآورانه و با قابلیت‌های بیشتر نیز در نظر گرفته شده است.

/r/Travel

شبکه اجتماعی ردیت

اگر معمولاً علاقه‌ای ندارید تا به مکان‌های دور از منزل خود سفر کنید، می‌توانید با عضویت در این ساب ردیت از تصاویر خیره‌کننده و دلنشین مکان‌های دیدنی لذت ببرید. در کنار این عکس‌ها، نکات کاربردی برای جایگاه اقامت نیز منتشر شده و افراد ساکن در کشورهای گوناگون جهان نیز از دیگر جنبه‌های کشور خود و جاذبه‌های آن به مسافران می‌گویند. راهنمای سفر تک‌نفره و مسیرهای مسافرتی نیز از موارد مورد استقبال کاربران است که به یافتن هر چه سریع‌تر مقصد کمک می‌کند.

/r/AskReddit/

شبکه اجتماعی ردیت

حدومرز کنجکاوی انسان بی‌پایان است و با پیشرفت علم و گذر زمان هرروزه به سؤالات ما در حوزه‌های مختلف نیز اضافه می‌شود. در صورت واردشدن به این ساب ردیت به معنای واقعی در سؤالات کاربردی و در برخی مواقع مسخره کاربران غرق خواهید شد. بااین‌وجود، اجتماع و اعضای این ساب ردیت را افرادی دوست‌داشتنی و از تمامی سنین تشکیل داده‌اند که به سؤالات جواب می‌دهند و بهترین اتفاقات را برای یکدیگر آرزو می‌کنند.

برای آشنایی با محتوای این ساب ردیت، ما برای شما مطالب سلامت ذهن و مراقبت‌های شخصی نیز فراهم کرده‌ایم که می‌تواند در زندگی شما حیاتی باشد.

r/MadeMeSmile

شبکه اجتماعی ردیت

ممکن است بعضی روزها انرژی منفی تمامی ذهن و بازدهی بدن را کاهش دهد و روز شما را خراب کند، ولی این ساب ردیت یکی از گزینه‌های مطلوب و دوست‌داشتنی است که با دیدن ویدئوها و مطالب آن باعث می‌شود پرقدرت و روبه‌جلو حرکت کنید.

با اینکه محتوای این ساب ردیت همانند ویدئوهای له کردن اسلایم در اینستاگرام نیست، ولی با عضو شدن بیش از ۵ میلیون کاربر در این اجتماع می‌توانید از بخش‌ها و محتوای متنوع آن لذت ببرید. این ویدئوها شامل موضوعاتی مانند حیوانات، حمایت از انسانیت، برابری، طبیعت، شجاعت و زیبایی‌های زندگی است که با مشاهده چند مورد از آن دیگر علاقه‌ای به کنارگذاشتن تلفن همراه خود نخواهید داشت.

/r/PersonalFinance

شبکه اجتماعی ردیت

این ساب ردیت که در حوزه‌های مختلفی مانند: بیمه، مالیات و زمینه‌های دیگر فعالیت می‌کند، دارای ۱۴ زیرمجموعه است و ازآنجایی‌که جایگزینی صدا، همانند برنامه‌ریز مالی برای این اجتماع در نظر گرفته نشده، برای جلوگیری از دزدی بسیار مناسب است و می‌تواند نکات کاربردی را برای پس‌انداز پول و جلوگیری از گیج شدن شما در مباحث مالی ارائه دهد.

/r/GetMotivated

شبکه اجتماعی ردیت

انگیزه مهره محرک همه ما برای انجام دادن وظایف و فعالیت های مختلف است که در فرایند انجام آنها تاثیر می گذارد. ورزش کردن، خواندن رمان و یافتن دوست های جدید از مواردی هستند که در این ساب ردیت به آنها پرداخته شده و کاربران برای شروع و اتمام یک فعالیت به یکدیگر انگیزه می‌دهند.

/r/BudgetFood

شبکه اجتماعی ردیت

بسیاری از ما به نوع تغذیه خانواده و خودمان اهمیت بسزایی قائل می‌شویم و دوست داریم تا با تهیه غذاهای سالم و باب‌طبع اعضای خانواده نیازهای آنها را برطرف کنیم. این ساب ردیت خانه طرز تهیه غذاها و وعده‌های متنوع با قیمت منصفانه است که پخت آنها همانند دریافت وعده‌های خوشمزه‌ای از طرف افراد خبره در زمینه تغذیه است. این ساب ردیت همچنین چالش‌های هفتگی را برگزار می‌کند که می‌توانید با استفاده از آنها خلاقیت را در آشپزخانه خود حس کنید.

/r/IfYouLikeBlank

شبکه اجتماعی ردیت

شعر و موسیقی از موضوعات جدایی‌ناپذیر زندگی همه ما و افراد علاقه‌مند به ادبیات است که با خواندن و شنیدن آنها حسی تازه به روح ما دمیده می‌شود. محتوای این ساب ردیت که در سبک‌های معروف و موردعلاقه کاربران جمع‌آوری شده به شما در پیداکردن هرچه بهتر موضوعات و سبک‌های موسیقی کمک می‌کند.

/r/IWantToLearn

شروع یک پروژه و یا یادگیری مهارتی نو در صورت حضور در اجتماعی که همه آنها برای کمک به شما رغبت نشان می‌دهند امری لذت‌بخش است که مسیر موفقیت شما را هموار می‌کند. این ساب ردیت همانند معدن طلایی است که مهارت‌هایی مانند یافتن سرگرمی‌های آسان، سحرخیز بودن، آرام بودن و یا هر مهارت دیگری را که به آن علاقه دارید را به شما آموزش می‌دهد.

نظرات کاربران نیز یکی از بخش‌های مهم و تأثیرگذار این اجتماع است که با ارائه نکات کاربردی و طلایی اشتیاق شما در یادگیری مهارت‌های جدید را افزایش می‌دهد.

/r/Books

شبکه اجتماعی ردیت

حدس شما درست است و این بخش تماماً درباره کتاب‌هایی با عناوین و سبک‌های مختلف است. این ساب ردیت که به‌عنوان یکی از بهترین انجمن‌های کتاب نیز شناخته می‌شود از ساختار فوق‌العاده‌ای برخوردار است. قابلیت‌های متنوعی مانند ظاهرشدن دوباره پست‌هایی مانند: کتاب‌های جدید و کتاب‌های پیشنهادی در نظر گرفته شده و با ارائه ویژگی (سؤالات خود را از من بپرس) محبوبیت این اجتماع دوچندان شده و شما می‌توانید سؤالات خود را از نویسنده کتاب موردنظر بپرسید و بفهمید که چه اتفاقاتی در ذهن نویسنده شما می‌گذرد.

/r/Colorization

شبکه اجتماعی ردیت
عکس رنگی شده سال ۱۹۰۱

رنگی کردن عکس های قدیمی امری خسته کننده و طولانی است، ولی نتیجه بسیار لذت بخش آن باعث می شود که خستگی از بین برود. این ساب ردیت که وظیفه انتشار عکس های رنگی شده کاربران از خانواده خود و یا اتفاقات مختلف در جهان را دارد، معروف شده و شما می توانید عکس های مختلفی حول موضوعاتی مانند: جنگ جهانی، افراد مشهور، مناظر طبیعی و موارد دیگر را مشاهده کنید که همانند روحی به کالبد آنها هدیه داده شده است.

/r/WritingPrompts

ردیت شبکه اجتماعی

این ساب ردیت سرشار از افکار و ایده های مختلف است و به کاربران اجازه داده شده تا نسبت به این موضوعات و ایده های نویسندگان واکنش نشان دهند و نظرات خود را منتشر کنند. نویسندگان تازه کار می توانند در رابطه با محتوای خود با دیگر نویسندگان ارتباط برقرار کنند و برخی از افراد که می خواهند از ذهن خود استفاده کنند تا محتوای جدیدی تولید کنند نیز می توانند در این اجتماع حضور داشته باشند. حتی اگر قصد ندارید تا در این فعالیت ها حضور داشته باشیدمی توانید اجزا و سبک نوشتاری نویسندگان را مطالعه کنید.

/r/Howtodontcare

ردیت شبکه اجتماعی

اهمیت ندادن به موضوعات و اتفاقات مختلف که باعث ایجاد استرس در زندگی ما می‌شوند، یکی از راه‌های اصلی برای دستیابی به خوشحالی است. این روش که تاکنون در زندگی بسیاری تأثیرگذار بوده توانسته در روحیه بسیاری از کاربران این ساب ردیت اثر بگذارد و زندگی آنها را بهتر کند. این اجتماع در کنار ارائه راهکارهایی برای عدم اهمیت به مشکلات مختلف در پیرامون، به موضوعاتی مانند: نحوه انتخاب و افزایش آگاهی اشاره می‌کند.

در سطوح عدم اهمیت که این ساب ردیت برای کاربران در نظر گرفته، ۶ سطح قرار دارد که کاربران از عدد ۶ طبقه‌بندی می‌شوند و با مشاهده پست‌های مربوطه که تلفیق عکس و طراحی هستند و سپس اعمال آنها در زندگی خود این میزان کاهش می‌یابد تا به عدد صفر برسد

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • آرین گفت:

    سلام
    من یجوری ام، احساس می‌کنم نظرات‌شون زیاد عمیق نیست یا از سر شکم سیری ست.
    کلا در روزگار امروز ملت یاد گرفتند که هر چی دلشان خواست بگن و زیاد به درست و غلط یا حقیقت کاری ندارند، یه قضیه نادانی انسان و نفهمیدن حقیقت و… هم می‌زنند تنگش، توجیه‌اش می‌کنند.
    انسان در جستجوی حقیقت، شد انسان در جستجوی معنا.
    حالا هم در جستجوی معنا، شده در جستجوی نظر شخصی.