تصاویر کیس همه مدل های آیفون ۱۴ فاش شد - تکفارس 
تصاویر کیس همه مدل های آیفون ۱۴ فاش شد - تکفارس 

تصاویر کیس همه مدل های آیفون ۱۴ فاش شد

افشین نوری
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 10:16
آیفون ۱۴

اپل پاییز امسال قرار است از سری آیفون ۱۴ رونمایی کند و تاکنون شایعات زیادی درباره این گوشی‌ها فاش شده است. حالا در یک افشاگری تازه، تصاویر مربوط به کیس‌های این مدل‌ها منتشر شده است که دید بهتری را در اختیار ما قرار می‌دهند.

ما در این تصاویر می‌توانیم بریدگی‌های مربوط به ماژول‌های دوربین پشت گوشی‌ها را مشاهده کنیم که به‌ترتیب مربوط به آیفون ۱۴ استاندارد (۶.۱ اینچی)، آیفون ۱۴ مکس (۶.۷ اینچی)، آیفون ۱۴ پرو (۶.۱ اینچی) و آیفون ۱۴ پرو مکس (۶.۷ اینچی) می‌شوند‌.

همانطور که در تصاویر ملاحظه می‌کنید، ماژول‌های دوربین مدل‌های پرو بسیار بزرگتر هستند که این موضوع با شایعات قبلی همخوانی دارد. براساس شایعات، آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس مجهز به یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهند بود که ابعاد آن ۵۷ درصد بزرگتر از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در مدل‌های آیفون ۱۴ و ایفون ۱۴ مکس خواهد بود.

هنوز مشخصات دوربین‌های تله‌فوتو و فوق‌عریض این گوشی‌ها معلوم نیست و احتمال اینکه اپل در این گوشی یک دوربین پریسکوپ با قابلیت زوم بیشتر ارائه کند بسیار کم است.

آیفون ۱۴

هرچند اپل امسال ارتقا دوربین را فقط در مدل‌های پرو انجام خواهد داد (از ۱۲ مگاپیکسل به ۴۸ مگاپیکسل)، اما ظاهرا مدل‌های غیر پرو نیز نسبت به مدل‌های سال گذشته ماژول دوربین بزرگتری خواهند داشت.

در ضمن گفته می‌شود همه مدل‌های آیفون ۱۴ دوربین سلفی بهتری نسبت به مدل‌های سال گذشته خواهند داشت بطوریکه گشودگی دیافراگم آن بزرگتر خواهد بود و از قابلیت فوکوس خودکار نیز بهره خواهد برد.

امسال مدل‌های پرو تفاوت‌های دیگری نیز با مدل‌های غیرپرو خواهند داشت و به جای ناچ از هول پانچ دوگانه برای میزبانی از دوربین سلفی و فناوری فیس آی‌دی استفاده خواهند کرد. اپل همچنین لبه‌های مدل‌های پرو را کمی خمیده‌تر خواهد کرد.

از طرف دیگر، امسال مدل‌های پرو آیفون ۱۴ از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهند کرد و این اتفاق برای اولین بار خواهد افتاد. ضمنا مدل‌های پرو برخلاف مدل‌های غیرپرو که مجهز به تراشه A15 خواهند بود، از تراشه A16 بایونیک استفاده خواهند کرد.‌

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید