نتفلیکس در حال کار روی قابلیت پخش زنده است - تکفارس 
نتفلیکس در حال کار روی قابلیت پخش زنده است - تکفارس 

نتفلیکس در حال کار روی قابلیت پخش زنده است

افشین نوری
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 07:42
نتفلیکس

نتفلیکس قصد دارد قابلیت پخش زنده را به پلتفرم خود اضافه کند. این شرکت ظاهرا در مراحل اولیه توسعه این قابلیت است. وب‌سایت Deadline گفته است که نتفلیکس از این قابلیت برای انجام رای گیری زنده نیز استفاده خواهد کرد. همچنین امکان پخش زنده فستیوال کمدی سالانه نتفلیکس به نام Netflix Is A Joke نیز فراهم شد.‌

تاریخ عرضه این قابلیت هنوز مشخص نیست، اما وال استزیت ژورنال به‌تازگی گزارش داذه است که نتفلیکس اخیرا دستورالعمل‌های فرهنگی خود را تغییر داده است و بخش جدیدی به نام artistic expression به آن اضافه کرده است که راهنمایی‌های لازم را در اختیار هنرمندانی که قصد مشارکت در پروژه‌های این غول استریم را دارند قرار خواهد داد.

نتفلیکس درباره این تغییر گفته است:

هر هنرمند یا کارمندی که به‌دنبال کار کردن در نتفلیکس است بسته علایق خود می‌توان در پروژه‌هلی مختلفی همکاری کند و شاید اصلا نتفلیکس جای خوبی برای آن‌ها نباشد.

نتفلیکس به وال استریت گفته است که این شرکت ۱۸ ماه روی توضیح مشکلات فرهنگی هنرمندان و افراد جویای کار در این شرکت وقت گذاشته است و هدف از نوشتن دستورالعمل فرهنگی کمک به افراد برای گرفتن تصمیمات درست است.

این اقدام نتفلیکس در پی آن صورت می‌گیرد که کارکنان این شرکت در برنامه کمدی Dave Chappelle احساس نارضایتی کرده بودند و نتفلیکس مجبور شد که کارمندی که اطلاعات حساس این برنامه را منتشر کرده بود اخراج کند.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا نتفلیکس با این تغییرات می‌تواند مخاطبان خود را افزایش دهد یا نه.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید