کامل‌ترین لیست لوازم جانبی موبایل و تبلت - تکفارس 
کامل‌ترین لیست لوازم جانبی موبایل و تبلت - تکفارس 

کامل‌ترین لیست لوازم جانبی موبایل و تبلت

کسری نراقی
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 23:44
کامل‌ترین لیست لوازم جانبی موبایل و تبلت - تکفارس 

آیا تابه‌حال این تجربه را داشته‌اید که موبایلتان با زمین برخورد کند و صفحه آن ترک بردارد؟ یا در حال گوش دادن به موسیقی موردعلاقه‌تان باشید و ناگهان صدای هندزفری قطع شود! این اتفاق‌ها قطعاً موجب ناراحتی شما می‌شوند.از طرفی، با توجه به قیمت بالای تلفن همراه، خرابی و صدمه دیدن آن هزینه‌های اضافی را برای شما در بر خواهد داشت. همیشه برای جلوگیری از ضرر یک ‌راه مطمئن وجود دارد. استفاده از لوازم جانبی موبایل و تبلت نه‌تنها کارآیی آن‌ها را بالا می‌برد، بلکه از صدمات احتمالی نیز تا حد قابل‌توجهی جلوگیری می‌کند.

چرا خرید لوازم جانبی موبایل و تبلت مهم است؟

خرید موبایل و تبلت تا حد قابل‌توجهی برای شما هزینه‌بر خواهد بود. حالا اگر ضربه‌ای به آن‌ها وارد شود احتمال سوختن صفحه‌نمایش یا شکستن دوربین وجود دارد، که تعمیر آن گاهی غیرممکن یا مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود. کاربرد و اهمیت لوازم جانبی تبلت و موبایل اینجا معنا پیدا می‌کند. درواقع، استفاده از این ابزار موجب می‌شود تا بدنه، قسمت‌های حساس و حتی صفحه‌نمایش در مقابل ضربات مقاوم باشند و تا حد امکان آسیب نبینند. همچنین، قابلیت‌ها و امکانات جدید به گوشی و تبلت شما اضافه کرده و امنیت آن را بالا می‌برند. در کنار این موارد، تنوع طرح‌ و رنگ‌ اکسسوری‌ها، به شما این امکان را می‌دهد تا موبایل و یا تبلت خودتان را مطابق با استایلتان انتخاب کنید. در کل، لوازم جانبی موبایل و تبلت یک عضو جدانشدنی و بسیار ضروری به شمار می‌آیند.

کامل‌ترین لیست لوازم جانبی موبایل و تبلت - تکفارس 

۵ مورد از ضروری‌ترین لوازم جانبی موبایل و تبلت

تنوع و کاربرد فراوان لوازم جانبی باعث‌شده تا طیف وسیعی از آن‌ها وارد بازار شوند؛ اما معمولاً همه این لوازم، کاربردی یکسان دارند. این اکسسوری‌ها علاوه بر زیبایی، به شما در نگهداری تبلت و موبایلتان کمک فراوانی کرده و کارآیی آن‌ها را نیز بالا می‌برند. شناخت این ابزار باعث می‌شود تا خریدی مناسب و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید. در ادامه به معرفی ۵ مورد از مهم‌ترین لوازم جانبی تبلت و موبایل می‌پردازیم.

۱.   قاب موبایل

اولین قدم بعد از خرید موبایل و تبلت، انتخاب قاب است. درواقع اگر می‌خواهید گوشی یا تبلت شما، برای مدت‌زمان طولانی کار کنند؛ خرید قاب و گلس را باید در اولویت خود قرار دهید. البته، با توجه به میزان حساسیت بالای گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند، پیشنهاد می‌کنیم تا بلافاصله بعد از خرید موبایل آن را به قاب و گلس باکیفیت تجهیز کنید.

توجه داشته باشید که در خرید قاب، مدل‌هایی را انتخاب نمایید که لبه‌های بلندتری دارند و به‌خوبی اطراف تبلت و موبایلتان را پوشش می‌دهند. این‌ قاب‌ها، معمولاً در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی ارائه‌ شده‌اند که می‌توانید با توجه به سلیقه خود نوع موردعلاقه‌تان را خریداری کنید.

۲.   محافظ صفحه یا گلس

به همان اندازه که حفاظت از بدنه گوشی مهم می‌باشد، صفحه‌نمایش نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. گلس‌ها انواع مختلفی از قبیل ضدضربه، ضد خش و نشکن دارند که می‌توانید به‌دلخواه و با توجه به میزان استفاده از تبلت یا موبایل‌ خود، مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب نمایید. نکته قابل‌توجه در خرید محافظ صفحه، کیفیت و اصل بودن این نوع از لوازم جانبی موبایل و تبلت است. برای اطمینان از این موضوع بهتر است در هنگام خرید، فروشگاهی معتبر را انتخاب کنید.

۳.   کابل شارژ و شارژر

کابل شارژ یکی از ضروری‌ترین لوازم جانبی تبلت و موبایل است، چراکه بدون آن گوشی شما مدت‌زمان طولانی، نمی‌تواند کار کند. در همین راستا، چند نکته در مورد شارژر و کابل آن وجود دارد که بهتر است بدانید. محافظ کابل به شما این امکان را می‌دهد تا مدت‌زمان طولانی‌تری کابل شارژ استفاده کنید. به این دلیل که، این کابل‌ها پس از مدتی فرسوده و دچار پارگی در محل اتصال می‌شوند. این محافظ‌ها در شکل‌های سیمی یا مدل‌هایی که ابتدا و انتهای کابل را پوشش می‌دهند؛ موجود هستند و ایمنی کابل را تا حد زیادی بالا می‌برند.

مورد دیگر مربوط به شارژر است. درصورتی‌که شارژر شما مطابق با برند تبلت یا گوشی‌تان انتخاب نشود باعث آسیب جدی و جبران‌ناپذیر خواهد شد. برای مثال، شارژر یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی تبلت سامسونگ، اپل و دیگر برندها است که بایستی حتماً به‌صورت اورجینال و مطابق با همان دستگاه خریداری شود. البته، توجه داشته باشید که برخی فروشگاه‌ها با نام اصل این نوع از لوازم جانبی را در اختیارتان قرار می‌دهند که اغلب این‌طور نیست.

۴.   هندزفری

هندزفری برای بیشتر افراد به‌خصوص جوان‌ها، یک عضو جدانشدنی از موبایل است. اگر علاقه زیادی به گوش دادن موسیقی دارید یا نگران امنیت موبایل خود در فضای باز و شلوغ هستید؛ هندزفری می‌تواند بهترین وسیله برای شما باشد. امروزه هندزفری‌های بی‌سیم و هوشمند باقابلیت‌های مختلفی که ارائه می‌دهند از محبوبیت بیشتری برخوردار شده‌اند. بااین‌حال، انتخاب بهترین و مناسب‌ترین آن‎‌ها ممکن است کمی سخت به نظر برسد، چراکه برندهای مختلفی اقدام به ارائه هندزفری کرده‌اند. برای خرید این نوع از لوازم جانبی تبلت و موبایل، بهتر است فروشگاهی را انتخاب کنید که مدل‌ها و برندهای متنوعی را داشته باشد تا به‌راحتی بتوانید هندزفری موردنظرتان را خریداری نمایید.

۵.   کارت حافظه

تبلت و موبایل‌های جدید معمولاً دارای حافظه داخلی زیادی هستند. بااین‌حال، وجود یک کارت حافظه می‌تواند فضای ذخیره‌سازی بیشتری را در اختیار شما قرار دهد. کارت‌های حافظه یا مموری‌ها در انواع و ظرفیت‌های مختلفی موجودند که بسته به میزان نیاز خود می‌توانید، انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که کیفیت این ابزار بستگی زیادی به برند آن‌ها دارد. چراکه از روی ظاهر نمی‌توان تشخیص داد که کدام کارت حافظه مناسب‌تر است.

نکات بسیار مهم در خرید لوازم جانبی موبایل و تبلت

مهم‌ترین اکسسوری‌هایی که در هنگام خرید موبایل و یا تبلت به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید در بالا توضیح داده شدند. اما آنچه دراین‌باره از اهمیت بیشتری برخوردار است، نحوه خرید شماست. درواقع توجه به نکاتی در هنگام انتخاب این لوازم جانبی به شما کمک خواهد کرد تا بهترین و مناسب‌ترین خرید را تجربه کنید.

· اصل یا تقلبی

اولین نکته توجه به اورجینال بودن محصول موردنظر است. با توجه به بازار گسترده موبایل و تبلت، تشخیص اینکه وسیله انتخابی شما از اصالت لازم برخوردار است؛ کمی دشوار به نظر می‌رسد. لوازم جانبی تقلبی یا غیر اصل که اصطلاحاً در بازار با نام فیک شناخته می‌شوند، بسیار زیاد و متنوع شده‌اند. دقت کنید که خرید این ابزار ممکن است صدمه جدی به دستگاه شما وارد کند و حتی باعث خرابی آن شود. بنابراین بایستی نهایت دقت را به خرج دهید. مراجعه به یک فروشگاه معتبر می‌تواند تا حد زیادی به شما در این زمینه کمک کند.

· خرید از فروشگاه معتبر

یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید لوازم جانبی تبلت و موبایل، توجه به مراکز فروش این وسایل است. شما می‌توانید با اندکی تحقیق و پرس‌وجو از دوستان و آشنایان، مرکزی معتبر را شناسایی کرده و اکسسوری موردنظرتان را به‌راحتی پیدا کنید. معمولاً یک فروشگاه معتبر، برندهای اصل و شناخته‌شده را مانند لوازم جانبی تبلت اپل و سامسونگ با ضمانت، به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین در هنگام خرید، مشاوره لازم را برای انتخاب بهتر در اختیارتان می‌گذارند.

جمع‌بندی

لوازم جانبی موبایل و تبلت آیتم‌های مهمی در این دستگاه‌ها به شمار می‌آیند. توجه به کیفیت و اصالت این ابزار، تأثیر زیادی در بالا بردن میزان کارآیی آن‌ها خواهد داشت. اینکه از کجا و چطور این اکسسوری‌ها را خریداری کنیم کمک می‌کند تا انتخاب مناسب و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید. در همین راستا، فروشگاه لوازم جانبی موبایل و تبلت استپ موبایل باسابقه طولانی و تخصص خود در این حرفه توانسته بهترین برندها را با ضمانت کیفیت و اصالت گرد هم آورد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه انواع مختلف لوازم جانبی را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.