رندرهای مفهومی مدل های آیفون ۱۴ پرو منتشر شدند - تکفارس 
رندرهای مفهومی مدل های آیفون ۱۴ پرو منتشر شدند - تکفارس 

رندرهای مفهومی مدل های آیفون ۱۴ پرو منتشر شدند

افشین نوری
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 17:30
آیفون ۱۴ پرو

امروز رندرهای مفهومی گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو‌ مکس که از نظر ظاهری بسیار نزدیک به حالت واقعی هستند منتشر شده‌اند‌.

این رندرها را کاربری به نام atuos_user در اینستاگرام به‌اشتراک گذاشته است و حتی خیلی‌ از کاربران فکر کردند که تصاویر واقعی آیفون‌های ۱۴ پرو را مشاهده می‌کنند.

تا الان، بسیاری از مشخصات آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس فاش شده است که شامل مشخصات دوربین‌ها، تغییرات طراحی و قیمت احتمالی آن‌ها می‌شوند. رندرهای مفهومی جدید نیز تا حدودی زیادی زبان طراحی این گوشی‌ها را به ما نشان می‌دهند. البته در این رندرها آیفون ۱۴ پرو در دو رنگ بنفش و سفید و آیفون ۱۴ پرو مکس فقط در رنگ صورتی ظاهر شده‌اند.  ‌

انتظار می‌رود آیفون ۱۴ پرو مجهز به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی باشد و از یک بریدگی هول پانچ دوگانه در بالای نمایشگر خود بهره ببرد. قیمت این گوشی احتمالا ۱۰۹۹ دلار خواهد بود. آیفون ۱۴ پرو مکس نیز از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با همان بریدگی دوگانه بهره خواهد برد و دارای برچسب قیمت ۱۱۹۹ دلار خواهد بود.

آیفون ۱۴ پرو

در هر حال به نظر می‌رسد اپل قصد دارد امسال تغییرات مهمی در سری آیفون ۱۴ ایجاد بکند و شاید این موضوع باعث خوشحالی طرفداران گوشی‌های آیفون بشود. 

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید