تصاویر پوکو ‌F4 پرو برای اولین بار فاش شد - تکفارس 
تصاویر پوکو ‌F4 پرو برای اولین بار فاش شد - تکفارس 

تصاویر پوکو ‌F4 پرو برای اولین بار فاش شد

افشین نوری
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 16:10
پوکو F4

پوکو قصد دارد گوشی پوکو ‌F4 را به‌زودی معرفی بکند، اما حالا اطلاعات تازه‌ای درباره مدل پرو این گوشی فاش شده است. تصاویر این گوشی نیز فاش شده است که دید خوبی از آن در اختیار ما قرار می‌دهند‌.

پوکو ‌F4

طبق شایعات قبلی، پوکو F4 پرو نسخه تغییرنام یافته ردمی K50 پرو خواهد بود و از طراحی مشابهی بهره خواهد برد. ردمی K50 پرو مجهز به یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است و در واقع رده‌بالاترین مدل سری ردمی K50 است.

اگر شایعات قبلی صحت داشته باشند، انتظار می‌رود پوکو F4 پرو مجهز به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ ۱۲۰ هرتز، تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی باشد‌. در هر حال، همه این‌ها در حد شایعه است و باید منتظر بمانیم و ببینیم در روزهای آینده چه اطلاعات دیگری از این گوشی فاش می‌شود.

گوشی پوکو F4 نیز احتمالا از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰، رم ۶ و ۸ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، رابط کاربری MIUI 13 (مبتنی بر اندروید ۱۲) و باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی بهره خواهد برد. با توجه به این مشخصات می‌توان گفت که پوکو F4 در واقع همان ردمی K40S بوده که با نامی جدید به بازار عرضه می‌شود.

منبع: Notebookchek

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید