گوگل پیکسل واچ احتمالاً از تراشه اگزینوس ۹۱۱۰ بهره می برد - تکفارس 
گوگل پیکسل واچ احتمالاً از تراشه اگزینوس ۹۱۱۰ بهره می برد - تکفارس 

گوگل پیکسل واچ احتمالاً از تراشه اگزینوس ۹۱۱۰ بهره می برد

مهدی حلوائی
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 09:05
گوگل پیکسل واچ

بر اساس گزارش‌های قبلی، به‌نظر می‌رسد که گوگل در ابتدا قصد داشته تا ساعت پیکسل واچ را در سال ۲۰۱۸ به همراه گوشی پیکسل ۳ روانه‌ی بازار کند اما چنین موضوعی اتفاق نیفتاد. این شرکت چند روز پیش از ساعت هوشمند خود در رویداد I/O 2022 رونمایی کرد اما هنوز مشخصات دقیق این محصول اعلام نشده است. حالا وب‌‌سایت ۹To5Google به اطلاعاتی در خصوص تراشه‌ی این ساعت هوشمند دست پیدا کرده است.

گوگل سال گذشته با همکاری سامسونگ تراشه‌ی اختصاصی تنسور را برای گوشی‌های خود طراحی کرد و گفته می‌شد که این شرکت در ساعت پیکسل واچ نیز از تراشه‌ی اگزینوس W920T بهره خواهد برد. با این وجود، گزارش جدید وب‌سایت ۹To5Google نشان می‌دهد که این ساعت هوشمند از تراشه‌ی قدیمی‌تر اگزینوس ۹۱۱۰ استفاده کرده است. این تراشه‌ی ۱۰ نانومتری از هسته‌های Cortex-A53 بهره برده و به‌گفته‌‌ی سامسونگ، عملکرد پردازنده‌ی مرکزی و گرافیکی آن به ترتیب ۲۰ و ۱۰ درصد ضعیف‌تر از W920 است.

تراشه‌ی اگزینوس ۹۱۱۰ در ساعت‌های گلکسی واچ، گلکسی واچ اکتیو و اکتیو ۲ و همچنین گلکسی واچ ۳ مورد استفاده قرار گرفته است. در حالی که استفاده‌ی پیکسل واچ از این تراشه‌ی نسبتاً قدیمی کمی ناامیدکننده است اما انتظار می‌رود که گوگل با عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های متعدد برای آن تا حدودی این مشکل را برطرف کند. پیکسل واچ همچنین از سیستم‌عامل ور او اس (Wear OS) بهره برده که تجربه‌ای روان را به کاربران ارائه می‌دهد.

نظر شما در مورد پیکسل واچ چیست؟ به‌نظر شما گوگل باید چه قابلیت‌هایی را در این ساعت هوشمند ارائه دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.