ویدیو ورودی و جمع بندی رویداد I/O 2022 گوگل - تکفارس 
ویدیو ورودی و جمع بندی رویداد I/O 2022 گوگل - تکفارس 

ویدیو ورودی و جمع بندی رویداد I/O 2022 گوگل

مهدی ملکی
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 22:54
رویداد I/O 2022

گوگل I/O، رویداد سالانه مربوط به توسعه دهندگان این غول بزرگ دنیای فناوری است. در این کنفرانس توسعه دهندگان درباره آخرین به‌روزرسانی فناوری‌ها مطلع می‌شوند تا روند توسعه اپلیکیشن و سایر سرویس‌های اکوسیستم گوگل را بهبود دهند. همچنین این کنفرانس، یکی از اصلی‌ترین رویدادها برای معرفی‌های جدید گوگل است.

گوگل I/O 2022 نیز اندکی پیش در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ به وقت ۹:۳۰ به شکل آنلاین برگزار شد. گوگل امسال برخلاف سال‌های گذشته که همه‌گیری بیماری کرونا شرایط را متفاوت کرده بود، اجازه داد جمعیت بسیار محدودی در آمفی‌تئاتر شورلاین واقع در مانتین ویو کالیفرنیا گرد هم آیند و این رویداد را به شکل حضوری تماشا کنند. 

در این رویداد افزون بر پیکسل ۷، پیکسل ۶a، تبلت پیکسل، پیکسل بادز پرو و عینک‌های واقعیت افزوده این شرکت، شاهد رونمایی از بهبودها و ویژگی‌های جدید گوگل مپس، سرویس ترنسلیت و خدمات وابسته به هوش مصنوعی این شرکت هم بودیم.

خلاصه‌ای از قسمت ورودی و همچنین تمام موارد معرفی شده در این رویداد، در دو ویدیو زیر قابل مشاهده هستند. بعد از تماشای این ویدیوها، نظر خودتان را درباره این رویداد با ما به اشتراک بگذارید.


مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید