تیزرهای معرفی رسمی پیکسل ۶a گوگل [تماشا کنید] - تکفارس 
تیزرهای معرفی رسمی پیکسل ۶a گوگل [تماشا کنید] - تکفارس 

تیزرهای معرفی رسمی پیکسل ۶a گوگل [تماشا کنید]

مهدی ملکی
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 22:18
گوگل پیکسل 6a

گوگل در کنفرانس I/O 2022 پیکسل ۶a، میان‌رده جدید سری پیکسل را معرفی کرد. پیکسل ۶a مجهز به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED با رزولوشن ۲۴۰۰x۱۰۸۰ پیکسل است و فقط از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این در حالیست که پیکسل ۶ و ۶ پرو به‌ترتیب‌های از نرخ‌های ۹۰ و ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کردند.

پیکسل ۶a از همان تراشه تنسور گوگل که روی گوشی‌های پیکسل ۶ استفاده شده بود بهره برده و مجهز به یک چیپ امنیتی Titan M2 نیز است. این گوشی با ۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 ارائه شده است.

دوربین‌های این گوشی شامل دو دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکی می‌شوند و برای دوربین سلفی نیز از یک حسگر ۷ مگاپیکسلی استفاده شده است.

سایر مشخصات پیکسل ۶a شامل اتصال ۵G، اسپیکرهای استزیو، سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از HDR، میکروفون‌های دوگانه و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و پنج سال پشتیبانی امنیتی می‌شوند. شما می‌توانید در ادامه دو تیزر معرفی رسمی این گوشی را مشاهده و یا دانلود کنید.


در تیزر زیر هم اشاره‌ای به کارایی محصولات سر پیکسل شده است. همچون دو تیزر بالا،‌ این معرفی نیز در دو کیفیت ۱۰۸۰p و ۷۲۰p برای دانلود و همچنین پخش آنلاین در دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.