مشخصات و قیمت شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد - تکفارس 
مشخصات و قیمت شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد - تکفارس 

مشخصات و قیمت شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد

مهدی حلوائی
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 08:37
شیائومی 12 اولترا

یکی از افشاگران سرشناس بازار گوشی‌های هوشمند با نام کاربری Shadow_Leak امروز مشخصات گوشی نسل بعدی شیائومی ۱۲ اولترا را فاش کرد. گفته می‌شود که شیائومی در جدیدترین پرچمدار خود از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس استفاده کرده است.

بر اساس گزارش این افشاگر، شیائومی ۱۲ اولترا از نمایشگر اولد ۶.۷ اینچی سامسونگ E5 (از نوع LTPO 2.0) با رزولوشن ۲K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره برده و حسگر اثر انگشت آن نیز زیر همین نمایشگر قرار گرفته است. Shadow_Leaks همچنین ادعا می‌کند که این گوشی از باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و باسیم ۱۲۰ واتی استفاده کرده و ترکیب دوربین‌های آن نیز شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی، تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی با زوم دیجیتال ۱۲۰x و سلفی ۳۲ مگاپیکسلی می‌شود.

در حالی که Shadow_Leak هنوز تاریخ عرضه‌ی شیائومی ۱۲ اولترا را اعلام نکرده اما جزئیات قیمت و ترکیب رنگ‌بندی این محصول را به اشتراک گذاشته است. در صورتی که گزارش این افشاگر صحت داشته باشد، شیائومی ۱۲ اولترا در چهار نسخه با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶/۸، ۲۵۶/۱۲، ۵۱۲/۱۲ و ۵۱۲/۱۶ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که قیمت این نسخه‌ها نیز به‌ترتیب ۵۹۹۹ یوان (۸۹۳ دلار)، ۶۴۹۹ یوان (۹۶۷ دلار)، ۶۷۹۹ یوان (۱۰۱۲ دلار) و ۷۲۹۹ یوان (۱۰۸۶ دلار) خواهد بود.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید