رندرهای جدید گلکسی زد فلیپ ۴، طراحی آشنای این گوشی را نشان می دهند - تکفارس 
رندرهای جدید گلکسی زد فلیپ ۴، طراحی آشنای این گوشی را نشان می دهند - تکفارس 

رندرهای جدید گلکسی زد فلیپ ۴، طراحی آشنای این گوشی را نشان می دهند

مهدی حلوائی
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 08:12
گلکسی زد فلیپ 4

پس از این‌که روز گذشته رندرهایی از گوشی گلکسی زد فولد ۴ در اینترنت منتشر شد، حالا امروز رندرهای CAD دیگر گوشی تاشوی جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ ۴ نیز در دسترس قرار گرفته است. این رندرها توسط افشاگر مشهور و معتبری با نام کاربری OnLeaks منتشر شده است که بر اساس آن‌ها می‌توان گفت گلکسی زد فلیپ ۴ از نظر طراحی شباهت زیادی به زد فلیپ ۳ دارد.

مطالب مرتبط:

با توجه به رندرهای منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که گلکسی زد فلیپ ۴ همانند تاشوی قبلی سامسونگ از نمایشگر پانچ هول ۶.۷ اینچی بهره برده است. با این وجود، نمایشگر پشتی این گوشی کمی بزرگ‌تر از گلکسی زد فلیپ ۳ بوده و در قسمت کناری آن، دوربین اصلی و فوق عریض و همچنین فلش ال ای دی گوشی مشاهده می‌شود. گفته می‌شود که سامسونگ این گوشی را در چهار رنگ طلایی، خاکستری، بنفش و آبی روانه‌ی بازار می‌کند.

گلکسی زد فلیپ 4

یکی از نکات قابل توجه در رندرهای جدید گلکسی زد فلیپ ۳، قاب آلومینیومی استفاده‌شده در اطراف آن است. همچنین در قسمت کناری گوشی کلیدهای تنظیم صدا و پاور نیز مشاهده می‌شود. گفته می‌شود که حسگر اثر انگشت گوشی نیز درون کلید پاور آن قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، به‌نظر می‌رسد که در قسمت پایینی این گوشی از درگاه USB-C و دو اسپیکر استریو استفاده شده است.

گلکسی زد فلیپ 4

در حال حاضر مشخصات دقیق دوربین‌های گلکسی زد فلیپ ۳ در دسترس نیست اما عدم ایجاد تغییرات بزرگ در ظاهر این گوشی می‌تواند به ارتقای چشمگیر سخت‌افزار آن اشاره داشته باشد. در حال حاضر تفاوت اصلی گلکسی زد فلیپ ۴ و ۳ مربوط به ابعاد این دو گوشی است. بر اساس گزارش امروز، گلکسی زد فلیپ ۴ از ابعاد ۱۶۵.۱ در ۷۱.۹ در ۷.۳ میلی‌متر بهره برده و این در حالی است که زد فلیپ ۳ دارای ابعاد ۱۶۶ در ۷۲.۲ در ۶.۹ میلی‌متر است.

گلکسی زد فلیپ 4

نظر شما در مورد گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به جانشین این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید