در انتظار گوگل I/O 2022، پین بال بازی کنید - تکفارس 
در انتظار گوگل I/O 2022، پین بال بازی کنید - تکفارس 

در انتظار گوگل I/O 2022، پین بال بازی کنید

مهدی ملکی
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 21:36
گوگل I/O 2022

گوگل I/O 2022 طی کمتر از دو ساعت دیگر آغاز خواهد شد اما اگر حوصله صبر کردن را ندارید، می توانید از طریق راهی که این شرکت در دسترس قرار داده، خودتان را سرگرم کنید.

پس اگر دلتنگ روزهایی شده‌اید که ۳D Space Cadet Pinball را روی ویندوز ۹۵ بازی می‌کردید، آخرین پروژه گوگل اجازه می‌دهد خاطرتان خود را زنده کنید. I/O Pinball در حال حاضر به لطف فلاتر و فایربیس، نه تنها شما را سرگرم می‌کند، بلکه آخرین فناوری‌های گوگل را هم به رخ می‌کشد.

گوگل در این پروژه سعی کرده به محصولات موفق خود نظیر کروم، اندروید، فایربیس و فلاتر نیز اشاره کند. شما می‌توانید برای آغاز این بازی به این لینک مراجعه کنید. در این صفحه می‌توانید بعد از انتخاب یکی از کاراکترهای موجود، توپ را داخل دستگاه بیندازید و سپس بعد از هر دور، امتیاز خود را با تمام کاربران از سراسر جهان مقایسه کنید.

اگرچه دکمه‌های لمسی موجود در گوشی‌های هوشمند، ظاهراً عملکرد بهتری از دکمه‌های کیبورد رایانه‌های شخصی دارند اما به هر نحو، شما روی هر پلتفرمی، فرصت تجربه بازی I/O Pinball را دارید. از طرفی اگر به پشت صحنه ماجرا و روند توسعه این بازی هم علاقه دارید، گوگل در این صفحه، نحوه ساخت آن با فلاتر را کامل و باجزئیات بالا توضیح داده است.

در صفحه مذکور، نحوه ساخت یک محیط ۳ بعدی به وسیله یک موتور بازی‌سازی ۲ بعدی و همچنین نمایش جدول امتیازات از طریق فایربیس کلاود فایراستور به تصویر کشیده شده است. تجربه این بازی پیش از رویداد مورد انتظار گوگل، جذاب است و تاکید می‌کند که چطور توسعه دهندگان در میان ما حضور دارند.

تقریباً می‌توانیم ضمانت کنیم نه تنها اندروید ۱۳ در گوگل I/O 2022 حضور دارد، بلکه یک موضوع داغ و همچنین جذاب در این رویداد خواهد بود. اولین پیش‌نمایش توسعه دهندگان این نسخه اندروید در ماه فوریه سال جاری میلادی عرضه شد. با رسیدن به مرحله بتا و عرضه روی گوشی‌های پیکسل، ما اکنون اطلاعات بیشتری از اندروید ۱۳ در دست داریم.

همچنین اگرچه گوگل معمولاً محصولات جدید سری پیکسل A را در این رویداد معرفی نمی‌کند اما شایعات اصرار به رونمایی یک محصول میان‌رده در رویداد پیش‌رو هستند. افشاگر این خبر ادعا می‌کند این ورودی جدید سری پیکسل A بعد از معرفی، مدت‌ها بعد و در ماه جولای روانه بازار خواهد شد.

ست هاب نسل دوم و نست هاب مکس، دستگاه‌های باکیفیت و خوبی هستند اما حقیقتاً بازار نمایشگرهای هوشمند نیازمند هیجان بیشتری است و براساس شایعاتی که شنیده می‌شود، گوگل قصد دارد همین کار را انجام دهد. به گفته گزارش اخیر رسانه ۹to5Google، این غول حوزه فناوری مشغول توسعه نسل جدید نمایشگرهای نست هاب خود با یک قابلیت هیجان‌انگیز است: نمایشگر قابل جداسازی.

شما می‌توانید این رویداد را ساعت ۲۱:۳۰ از تکفارس تماشا کنید. تا آن زمان نظر خود درباره معرفی‌های احتمالی این کنفرانس را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Android Police

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید