مشخصات فنی آیفون ۱۴ پرو مکس فاش شد - تکفارس 
مشخصات فنی آیفون ۱۴ پرو مکس فاش شد - تکفارس 

مشخصات فنی آیفون ۱۴ پرو مکس فاش شد

افشین نوری
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 15:59
آیفون 14 پرو مکس

اپل امسال از گوشی‌های سری آیفون ۱۴ رونمایی خواهد کرد و حالا جزئیاتی تازه‌ای درباره رده‌بالاترین مدل این سری یعنی آیفون ۱۴ پرو مکس فاش شده است. این گوشی ظاهرا ۱۰۰ دلار گران‌تر از آیفون ۱۳ پرو مکس خواهد بود.‌‌

ما هفته گذشته شاهد افشای مشخصات و قیمت آیفون مکس بودیم، حالا یک کاربر به نام Shadow_Leak مشخصات و قیمت آیفون ۱۴ پرو مکس را منتشر کرده است.

آیفون ۱۴ پرو‌ مکس در واقع همان آیفون ۱۴ پرو اما با سایز بزرگتر خواهد بود و از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO OLED با نرخ ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲۷۷۸ در ۱۲۸۴ پیکسل بهره خواهد برد.

البته یک تحلیلگر دیگر به نام راس یانگ گفته بود که سایز دقیق نمایشگر آیفون ۱۴ پرو مکس ۶.۶۹ اینچ خواهد بود که کمی بزرگتر از نمایشکر ۶.۶۸ اینچی آیفون ۱۳ پرو مکس است. آیفون ۱۴ پرو نیز از نمایشکر ۶.۱۲ اینچی بهره خواهد برد در حالیکه آیفون ۱۳ پرو مجهز به نمایشگر ۶.۰۶ اینچی است.

بقیه مشخصات آیفون ۱۴ پرو مکس شامل سیستم دوربین سه‌گانه ۴۸/۱۲/۱۲ مگاپیکسلی، ۶ گیکابایت رم و تا ۱ ترابایت حافظه داخلی می‌شوند. پردازنده این‌گوشی نیز A16 بایونیک خواهد بود و به همین خاطر انتظار می‌رود قیمت آن ۱۰۰ دلار گران‌تر از آیفون ۱۳ پرو‌ مکس باشد و به قیمت ۱۱۹۹ دلار فروخته شود.

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید