پیکسل ۶ پرو با نسخه پایدار اندروید ۱۳ در گیک بنچ رویت شد - تکفارس 
پیکسل ۶ پرو با نسخه پایدار اندروید ۱۳ در گیک بنچ رویت شد - تکفارس 

پیکسل ۶ پرو با نسخه پایدار اندروید ۱۳ در گیک بنچ رویت شد

افشین نوری
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 15:17
اندروید 13

گوگل سال گذشته سری پیکسل ۶ را با اندروید ۱۲ انجام معرفی کرد و در حالیکه ما منتظر معرفی جدیدترین نسخه اندروید در رویداد I/O 2022 هستیم است، گوشی پیکسل ۶ پرو با اندروید ۱۳ در گیک بنچ رویت شده است.

البته نسخه بتا اندروید ۱۳ قبلا برای گوشی‌های پیکسل عرضه شده است و حالا لیست گیک بنچ نشان می‌دهد که پیکسل ۶ پرو اولین گوشی هوشمند با نسخه پایدار اندروید ۱۳ خواهد بود.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این گوشی به‌ترتیب امتیازها ۱۰۱۸ و ۲۶۲۷ را در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای دریافت کرده است و به‌غیر از این جزئیات بیشتری ارائه نشده است.

پیکسل ۶ پرو

در رابطه با مشخصات پیکسل ۶ پرو همانطور که می‌دانید این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO OLED با نرخ ۱۲۰ هرتز است و از پوشش گوریلا گلس ویکتوس و یک بریدکی هول پانچ در قسمت بالا بهره می‌برد.

کار پردازش این گوشی را تراشه تنسور گوگل در کنار ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت خافظه داخلی انحام می‌دهد و دوربین‌های آن شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی می‌شوند. برای دپربین سلفی نیز از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده است.

این گوشی همچنین از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ بی‌سیم ۲۳ وات و سیمی ۳۰ وات بهره می‌برد.‌

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید