تیزر جدیدی از ردمی نوت ۱۱T منتشر شد - تکفارس 
تیزر جدیدی از ردمی نوت ۱۱T منتشر شد - تکفارس 

تیزر جدیدی از ردمی نوت ۱۱T منتشر شد

مهدی حلوائی
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 12:14
تیزر جدیدی از ردمی نوت ۱۱T منتشر شد - تکفارس 

قرار است که شیائومی به‌زودی دو گوشی جدید از برند ردمی با نام‌های ردمی نوت ۱۱T و ردمی نوت ۱۱T پرو را به بازار عرضه کند و هر چند که هنوز تاریخ دقیق عرضه این گوشی‌ها مشخص نشده است اما ردمی مدتی پیش تایید کرد که این سری از پرچمداران خود را در ماه جاری میلادی معرفی خواهد کرد.

حالا امروز لو ویبینگ (Lu Weibing)، مدیر عامل ردمی، در حساب ویبوی خود با استفاده از گوشی نوت ۱۱T عبارت “در حال آزمایش” را منتشر کرده است که احتمالاً به گوشی ردمی نوت ۱۱T اشاره دارد. ردمی مدتی پیش نیز تیزری از سری ردمی نوت ۱۱T را منتشر کرد که در آن به استفاده‌ی این گوشی‌ها از فناوری‌ افزایش سرعت عملکرد اشاره شده بود.

ردمی نوت 11T

بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، ردمی نوت ۱۱T پرو از نمایشگر ال سی دی ۱۴۴ هرتزی، تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۰۰۰ و باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ واتی استفاده خواهد کرد و ردمی نوت ۱۱T نیز به باتری ۴۹۸۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی مجهز خواهد شد.

نظر شما در مورد سری ردمی نوت چیست؟ به‌نظر شما ردمی باید چه ویژگی‌هایی را در نسل جدید این گوشی‌ها ارائه دهد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید