اسنپدارگون ۸ نسل ۱ پلاس در ماه می معرفی خواهد شد - تکفارس 
اسنپدارگون ۸ نسل ۱ پلاس در ماه می معرفی خواهد شد - تکفارس 

اسنپدارگون ۸ نسل ۱ پلاس در ماه می معرفی خواهد شد

مهدی حلوائی
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 13:27
اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس

گمانه‌زنی‌های قبلی به رونمایی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس پیش از معرفی تراشه‌های سری اسنپدراگون ۷ اشاره داشته‌اند و حالا DCS، افشاگر مشهور و معتبر، ماه می ۲۰۲۲ را تاریخ معرفی این تراشه اعلام کرده است. به‌گفته‌ی این افشاگر، گوشی‌های مجهز به اسنپدارگون ۸ نسل ۱ پلاس نیز حدود یک ماه پس از معرفی آن به بازار عرضه خواهند شد.

گفته می‌شود که این تراشه برای اولین بار در گوشی موتورولا اج ۳۰ اولترا مورد استفاده قرار خواهد گرفت و سپس سامسونگ از آن در گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد و فلیپ ۴ بهره خواهد برد. در حال حاضر مشخصات دقیق اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس در دسترس نیست و این تراشه هنوز در بنچمارک‌ها مشاهده نشده است. با این وجود، گفته می‌شود که مشخصات این تراشه مشابه نسخه‌ی پایه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بوده و تنها فرکانس هسته‌ی X2 آن افزایش یافته است.

DCS همچنین اعلام کرده است که تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ مدتی پس از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس رونمایی خواهد شد اما این افشاگر تاریخ دقیق رونمایی از این تراشه را اعلام نکرده است. اولین نتایج بنچمارک این تراشه، که اخیراً در اینترنت منتشر شده است، به عملکرد ضعیف آن اشاره داشته‌اند اما احتمالاً این نتایج مربوط به نسخه‌ی پیش‌تولید تراشه‌ی یادشده بوده و عملکرد آن در زمان عرضه بهتر خواهد بود.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.