تصاویری از ماکت سه بعدی آیفون ۱۴ پرو مکس منتشر شد - تکفارس 
تصاویری از ماکت سه بعدی آیفون ۱۴ پرو مکس منتشر شد - تکفارس 

تصاویری از ماکت سه بعدی آیفون ۱۴ پرو مکس منتشر شد

مهدی حلوائی
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 07:17
آیفون 14 پرو مکس

افشاگری با نام کاربری ShrimpApplePro، که قبلاً نیز اطلاعاتی از طراحی آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس را به اشتراک گذاشته بود، امروز تصاویری از ماکت سه‌بدی آیفون ۱۴ پرو مکس را منتشر کرده است. ظاهراً این ماکت بر اساس اطلاعاتی که اپل در اختیار شرکت‌های تولیدکننده‌ی لوازم جانبی گوشی‌ها قرار می‌دهد طراحی شده است.

آیفون 14 پرو مکس

هر چند که قبلاً نیز تصاویری از ماکت سری آیفون ۱۴ منتشر شده بود اما این اولین باری است که ماکت این گوشی‌ها، حفره‌های دوربین سلفی و حسگر تشخیص چهره‌ی آن‌ها را نیز به نمایش می‌گذارد. با توجه به تصاویر منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که عرض آیفون ۱۴ پرو مکس کمی از آیفون ۱۳ پرو مکس بیشتر بوده (۲۰:۹ در برابر ۱۹.۵:۹) و همین موضوع می‌تواند دلیل اصلی تفاوت طراحی لبه‌های این دو گوشی باشد.

تصاویر فاش‌شده توسط ShrimpApplePro همچنین بزرگ‌تر بودن محفظه‌ی دوربین‌‌های آیفون ۱۴ پرو مکس را تایید کرده‌اند. گفته می‌شود که این گوشی به جای دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی از دوربین بزرگ‌تر ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و از این رو قاب محافظ آیفون ۱۳ پرو مکس در آن قابل استفاده نخواهد بود. گمانه‌زنی‌های قبلی به عرضه‌ی سری آیفون ۱۴ در ماه سپتامبر سال جاری اشاره داشته‌اند اما تعطیلی اخیر کارخانه‌های تولید قطعات این گوشی‌ها در چین به علت شیوع مجدد ویروس کرونا می‌تواند منجر به تاخیر در عرضه‌ی آن‌ها به بازار شود.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید