Jerry: کاربران گوشی های اندرویدی بهتر از کاربران آیفون رانندگی می کنند - تکفارس 
Jerry: کاربران گوشی های اندرویدی بهتر از کاربران آیفون رانندگی می کنند - تکفارس 

Jerry: کاربران گوشی های اندرویدی بهتر از کاربران آیفون رانندگی می کنند

افشین نوری
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 22:00
آیفون

در سال‌های اخیر مطالعات زیادی برای مقایسه کاربران گوشی‌های اندرویدی و آیفون وجود انجام شده است. حالا یک مطالعه جدید، مهارت‌های رانندگی این دو دسته از کاربران را مقایسه کرده است.

این مطالعه با بررسی رفتار ۲۰ هزار راننده در بیش از ۱۳ میلیون کیلومتر مسیر به این نتیجه رسیده است که کاربران اندرویدی رانندگان بهتری نسبت کاربران آیفون هستند.

این کاربران در همه بخش‌های رانندگی مثل سرعت، پارک، ترمز و حواس‌پرتی عملکرد بهتری داشته‌اند و نکته جالب اینکه کاربران آیفون بیشتر از کاربران اندروید، گوشی خود را در حین رانندگی چک می‌کنند و همین موضوع باعث حواس‌پرتی آن‌ها می‌شود.

آیفون

البته سن افراد و طبقه اجتماعی آن‌ها مسلماً در نوع رانندگی افراد تاثیر دارند، اما این عوامل در هر دو گروه فوق تقریبا یکسان هستند و بنابراین نمی‌توان آن‌ها را در نتایج بدست آمده دخیل دانست. به این ترتیب می‌توان می‌گفت که یک کاربر گوشی اندرویدی با مدرک دیپلم احتمالاً بهتر از یک کاربر آیفون با مدرک دکتری رانندگی می‌کند.

مطالعه مذکور همچنین گفته است که‌ کاربران گوشی‌های اندرویدی صادق‌تر و متواضع‌تر هستند و علاقه کمتری به وسایل لوکس و پرستیژ اجتماعی دارند.

نظر شما درباره این مطالعه چیست؟

منبع: Gizchia

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.