ایلان ماسک احتمالاً توییتر را به سمت پولی شدن خواهد برد - تکفارس 
ایلان ماسک احتمالاً توییتر را به سمت پولی شدن خواهد برد - تکفارس 

ایلان ماسک احتمالاً توییتر را به سمت پولی شدن خواهد برد

افشین نوری
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 12:23
ایلان ماسک توییتر

ایلان ماسک به‌تازگی موفق به خرید توییتر شده است و حالا قصد دارد تغییرات زیادی در این شبکه اجتماعی ایجاد بکند. توییتر در حال حاضر بیس از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و‌ بسیار مورد توجه همگان است.

ماسک روز گذشته با انتشار توییتی به فالورهای خود توضیح داد که این شبکه اجتماعی مسلما برای عموم مردم رایگان خواهد ماند و احتمالا فقط برخی نهادهای دولتی مجبور به پرداخت هزینه ناچیزی بشوند.

بعد از تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، سوالات زیادی درباره تغییرات احتمالی این پلتفرم وجود داشته است. خیلی‌ها می‌گویند که این شبکه اجتماعی بعد از سر کار آمدن ماسک به سمت تبدیل شدن به یک سرویس پولی حرکت خواهد کرد و هدف اصلی ماسک از خرید توییتر درآمدزایی بوده‌ است.

البته توییتر هم‌اکنون یک سرویس پولی به نام‌ توییتر آبی دارد که هزینه اشتراک آن ۳ دلار در ماه است. این سرویس دارای قابلیت‌های بیشتری مانند فولدرهای بوکمارک و آیکون‌های سفارشی است و شاید بعد از سر کار آمدن ماسک هزینه اشتراک این سرویس نیز افزایش یابد.

پروسه قرارداد خرید توییتر توسط ماسک احتمالا تا آخر امسال طول خواهد کشید و باید تا آن زمان صبر کنیم و ببینیم که این میلیادر چه تصمیماتی برای توییتر خواهد گرفت.

منبع: DigitalTrends

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید