اینستاگرام بخش پیشنهادات فید را تغییر می دهد - تکفارس 
اینستاگرام بخش پیشنهادات فید را تغییر می دهد - تکفارس 

اینستاگرام بخش پیشنهادات فید را تغییر می دهد

افشین نوری
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 08:29
اینستاگرام

اینستاگرام قصد دارد تغییرات جدیدی در فید اصلی ایجاد بکند. یکی از این تغییرات پیشنهادات بیشتر است. بنابراین شما حتی از طرف اکانت‌هایی که فالوو نمی‌کنید اما محتوایی باب‌میل شما دارد، در فید خود پیشنهاد خواهید دید.

اینستاکرام گفته است که این قابلیت امکان شخصی‌سای خواهد داشت و شما قادر به تعیین تعداد افراد و نحوه دیدن پیشنهادات آن‌ها خواهید بود. با توجه به اینکه اینستاگرام اخیرا تمرکز خود را روی اصلاح الگوریتم‌های پیشنهادات گذاشته است، ارائه این قابلیت در آینده نزدیک دور از ذهن نبود.

دیدن پیشنهاد از سوی کسانی که ما آن‌ها را فالوو نمی‌کنیم، باعث تعامل بیشتر ما با آن‌ها خواهد شد. البته این قابلیت ممکن است برای کسانی که نمی‌خواهند فیدهای افراد ناشناس را نبینند آزاردهنده باشد.

با این حال، اینستاگرام گفته است که کاربران امکان محدود کردن فیدهای پیشنهاد شده را خواهند داشت. این شرکت ماه گذشته نحوه نمایش فیدها را نیز تغییر داد که شما حالا قادر به نمایش آن‌ها براساس ترتیب زمانی نیز هستید.
در ضمن اینستاگرام قصد دارد نحوه نمایش پست‌ها در فید را نیز تغییر بدهد. به گفته این شرکت، پست‌ها یک ظاهر تمام‌‌صفحه خواهند داشت. ویدیوها و استوری‌ها نیز ممکن است به طریق دیگری نمایش داده شوند.

برای مثال در مورد استوری‌ها، نوار مربوط به آن احتمالا بعد از شروع به اسکرول کردن، مخفی خواهد شد. در هر حال باید صبر کنیم و ببینیم اینستاگرام چه برنامه‌های برای بهبود پلتفرم خود دارد.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.