AdDuplex: ویندوز ۱۱ همچنان در بین کاربران نامحبوب است - تکفارس 
AdDuplex: ویندوز ۱۱ همچنان در بین کاربران نامحبوب است - تکفارس 

AdDuplex: ویندوز ۱۱ همچنان در بین کاربران نامحبوب است

افشین نوری
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 21:22
ویندوز ۱۱

پلتفرم AdDuplex با بررسی نرخ توزیع نسخه‌های مختلف ویندوز، گزارش جدیدی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد نرخ توزیع ویندوز ۱۱ به‌شدت کند است.

مایکروسافت چند ماهی است که ویندوز ۱۱ را عرضه کرده است، اما ظاهرا عجله‌ای به نصب آن روی سیستم‌های خود ندارند‌. دلیل آن هم این است که پشتیبانی از ویندوز ۱۰ هنوز چند سالی ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه روی هر دستگاهی نمی‌توان ویندوز ۱۱ را نصب کرد و باید پیش‌شرط‌های لازم برای نصب آن را داشت.

طبق گزارش AdDuplex، در ماه آوریل امسال سهم ویندوز ۱۱ در بین همه کامپیوترها ۱۹.۷ درصد بوده است که در ماه گذشته ۱۹.۴ درصد بود. محبوب‌ترین نسخه ویندوز همچنان ویندوز ۱۰ ۲۱H2 است که روی ۳۵ درصد کامپیوترها نصب کرد و بعد از آن ویندوز ۱۰ ۲۱H1 با ۲۶.۴ درصد قرار دارد.

AdDuplex: ویندوز ۱۱ همچنان در بین کاربران نامحبوب است - تکفارس 

گزارش AdDuplex براساس داده‌هایی است که از ۵۰۰۰ اپلیکیشن مایکروسافت استور که از ابزار AdDuplex SDK 2.0 استفاده می‌کنند جمع‌آوری شده است. جامعه آماری آن هرچند زیاد نیست اما در هر حال ایده‌ای از میزان توزیع نسخه‌های مختلف ویندوز در اختیار ما قرار می‌دهد.

مایکروسافت اخیرا یک باگ جدید کشف‌شده در ویندوز ۱۱ را رفع کرده بود، ولی در کل به نظر می‌رسد که این سیستم‌عامل هنوز در بین مشتریان با اقبال مواجه نشده است.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.